среда, 11. фебруар 2015.

Common white girl TAG

-Odavno sam videla ovaj TAG i mislim da je ovaj jedan od najzanimjlivijih, ali su ga svi odjednom uradili pa sam rešila da malo sačekam, evo sada.


1. Omiljeno piće iz Starbuksa?
-Mi nemamo Starbuks, nažalost.

2. Koliko dugo ti treba da se spremiš ujutru?
-Oko 20-25 minuta. Obično uvek kasnim. ☺

3. Koliko selfija napraviš u toku dana?
-Nisam zavisnica od selfija i ne pravim ih svakog dana, ali kada rešim napravim oko 15-20, dok neki ne ispadne dobar.

4. Koliko imaš instagram followera i koliko slika?
-Imam 23 followera i 24 slika.

5. Da li ikada kažeš LOL ili OMG naglas?
-Da, ali kažem baš kako se piše. 

6. Da li nosiš jedan odevni komad više od jedanput?
-Naravno. Ne shvatam zašto neke poznate ličnosti obuku nešto samo jedanput i odmah bace. Neki nemaju baš toliko para, a i kada bih bila bogata ili poznata ne bih to radila.

7. Da li si rasista?
-Nop.

8. Koliko tvitova imaš?
-Ne koristim baš twitter, ali imam 55 tvitova.

9. Instagram, Twitter ili Tumblr?
-Twitter ne koristim, Tumblr ponekad, tako da Instagram.

10. Šta najčešće radiš?
-Blogujem, gledam videe na YouTube-u, učim...

11. Koji su ti omiljeni jutjuberi?
-Bethany Mota, Alisha Marie, Mylifeaseva, MayBaby...

12. Koliko često sređuješ nokte?
-2-3 puta mesečno.

13. Da li si šopingholičarka?
-Volim da ponekad odem u šoping, obožavam! 

14. Koliko puta si gledala Mean girls?
-Nijednom?!

15. Da li imaš mnogo odeće?
-Meni je, na neki način, dovoljno. 

16. Da li slikaš svoju hranu pre nego što je pojedeš?
-Ne. To mi je čudno. (ovde)

17. Da li svakog dana nosiš šminku?
-Ne. Još uvek sam mlada za to. Ne želim da upropastim lice.

18. Kakve su ti ocene u školi?
-ŠTREBERKA!

19. Kako obično stilizuješ kosu?
-Svakog jutra uskladim uz kombinaciju. Najčešće napravim neki rep, punjđu, kiku i mašnicu obavezno.

20. Da li uvek izgledaš pristojno?
-Da. U skladu sa svojim godinama...


PRIJAVITE SE ZA GIVEAWAY OVDE

NAPIŠITE O ČEMU SLEDEĆEM DA PIŠEM!




12 коментара:

  1. Super Tag :)!
    P.S. Novi post na mom blogu, pa pogledaj ako hoces. I uclani se ako ti nije problem <3

    ОдговориИзбриши
  2. Jooj kako sam glupa nisam stavila adresu ahahahh xD

    sonjastojiljkovic123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicno je.
    http://everytteens.blogspot.com/ Novi post na mom blogu:-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. WOOOW Strava ti je bog posebno ovo sa svetlom <3
      Ne svidja mi se sto ima muzika se ostalo je cool <3

      Избриши
  4. Ludi su ti odgovori.☺ Mnogo je lepa pozadina na blogu.♥
    Pogledaj moj blog, imam novi post.
    http://worldarounyo.blogspot.com/2015/02/one-crazy-and-funny-day-with-iva.html

    ОдговориИзбриши
  5. Sviđaju mi se jako tvoji odgovori i to što si skromna! Super blog!

    Novi post na mom blogu!!
    http://milicinkutak123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan TAG, vrlo smo slične. Drago mi je što si skromna, a ocene ne bih da komentarišem (isto štreberka). :D
    P.S. Pogledaj Mean Girls, jako dobar film. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Hah jao, imamo puno sličnosti, i ja kad se iznenadim na glas viknem OMG, ali baš onako kako se piše :D Odličan post :*

    GIVEAWAY JE NA MOM BLOGU!
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Pola odgovora si iskopirala sa bloga Tijana`s Diary! To nije fer, a kada bi neko ovo uočio i uporedio sa Tijaninim odgovorima, shvatio bi da nemaš ideja i da kopiraš postove sa tuđih blogova! To nije cilj u pisanju i vođenju bloga, shvataš? Neću više da pratim tvoj blog, jer neću da čitam potpuno iste odgovore koje sam već pročitala na drugom blogu. Stvarno ovo nisam očekivala od tebe, razočarala si me!

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!