петак, 20. фебруар 2015.

After school routine 2015.


-Jedva čekam da napustim školu, čim zvoni ja prva izletim. Čas mi se završava oko 12:45, ali nekad se i malo produži. Poslednjih dana ostajem malo duže, jer se sa nastavnicom spremam za takmičenje iz srpskog jezika, koje je u nedelju. Ponekad se vraćam autobusom, iako  mi je kuća na 15 minuta, a ponekad pešačim, zavisi kako sam raspoložena. Večito traje ta trka između mene i brata ko će pre da stigne kući.


-Kada stignem kući prvo operem ruke (logično) i sednem za kompjuter i proverim fejs, blogger i tako te stvarčice. To traje kratko, manje od 15 minuta.


-Kasnije se presvučem u nešto udobnije i komotnije. Danas sam obukla ovaj duks i crne helanke. Meni je ovaj duks tako kul jer izgleda kao da je muški i malo je duži. Obično zavežem rep kako mi kosa ne bi padala u oči, a i prijatnije mi je.  Zatim ručam i malo razgovaram sa mamom.


-U poslednje vreme je vreme toplo i sunčano, pa ja to iskoristim da vozim rolere. To mi je jedan od hobija. Ponekad vozim sa drugaricama, a ponekad  mi je prijatnije da vozim sama, kao danas. Pošto živim u selu i ne prolazi puno automobila, vozim po sred puta, svom brzinom, i kada vidim da ide neki auto ili nešto drugo trčim, bukvalno, u stranu kao ništa. 


-Ponekada igram i tenis sa bratom, jer imamo dovoljno veliko dvorište za to, nije kao pravi teniski teren, ali je sasvim dovoljno za nas dvoje. Onda, naravno, se igram sa svojom malom kucom i mačkama. Moja kuca baš i ne voli da se slika, ali kada bih slikala mačke ne biste mogli da ih prebrojite.


-Onda obično napišem neki novi post, i radim nešto na internetu, a onda  gledam PLL. Serija je tolika zaraza, ponekad pogledam i 4-5 epizode dnevno. 


-Onda odem do svoje sobe. Slušam muziku, u svoj blog planer pišem nove ideje za postove i štikliram postove koje sam objavila. Sređujem sobu, ukoliko je u neredu, i konačno, učim i radim domaće zadatke!

-Pa to bi bilo to. Napišite mi o čemu biste voleli da pišem i odgovorite na pitanje:

Koja je vaša after school rutina?

Za giveaway se prijavite ovde







24 коментара:

  1. Svidja mi se sto je veoma detaljan post :)

    rancicmilena.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Jako lep i zanimljiv post. Blago se tebi. Meni casovi traju do 13:15 a cesto i to 15h. :(

    ОдговориИзбриши
  3. Volim ovakve postove, stvarno su interesantni! :) Možda ću i ja pisati na istu temu, dopada mi se! :*

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Post ti je jako interesantan!!! ♥ Mnogo mi se dopada nacin na koji si opisala svoju rutinu. Ovako, sto se moje rutine tice, nije bas svaki dan isto, ali uglavno je to ovako: dodjem kuci i pola sata (najvise sat), provodim na telefonu i gledam da li ima nesto novo na bloggeru, ili asku ili Hangoutsu,... Kada imam vremena pisem i post. Zatim, pocnem da radim domaci i to vecno traje! To je to! Svidja mi se majica, kao i roleri, super post, jos jednom hehehe xD!!!

    ОдговориИзбриши
  5. Zanimljiva routina,ja sam svoju pisala na svom blogu...

    lickaidary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Svidja mi se rutina,,slicna je mojoj.Cool ti je majica <33

    sandraslifebyminimaus099.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Baš lepo opisan post. Ja idem popodne u školu,ujutru učim a često imam prečase te nemam vremena za vožnju rolera pa ih vozim vikendom. Na koju si sezonu i epizodu serije Pretty Little Liars? :)

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post! Ja sam druga smjena pa mi se casovi zavrsavaju u 18:05. Kuci dolazim oko pola 7, a nekada nemamo zadnji cas tako da dodem ranije. :)

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Zanimljivo. Bas je super što možeš da igraš tenis kad' hoćeš haha.

    justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Srećno na takmičenju!

    ОдговориИзбриши
  11. Super post! Ja sam skroz drugacija! :D Prvo sve naucim, pa onda imam slobodno vreme! :)
    Takođe idem na takmicenje iz srpskog! :)

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Baš interesantan post. Radujem se što nam se sunčani dani smeše, jer zima i nije moje najomiljenije godišnje doba. Sećam se kada sam počela da gledam PLL, bila sam isto tako ''zaražena'' ali vremenom me prošlo i nemam više želju da gledam jer smatram da previše odugovlače i da priča postaje sve besmislenija kako sezone odmiču...
    Omiljena mi je Ashley Benson, odnosno Hana i ona mi je lik koji daje neki ,,šmek'' celoj seriji :)

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela

    ОдговориИзбриши
  13. Super si sve opisala ☺ Iii gledas PLL,ja sam zaluđena njima *-*

    http://nevergiveup656.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  14. Bas zanimljiv blog..:-)
    http://everytteens.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. Odlican post! Rutina nam je veoma slicna, hocu reci, vecinu tih stvari radim bas tim redom kad dodjem iz skole :)

    poseti moj blog , tu je i novi post, i znacillo bi mi da pogleda i da se uclanis! http://vanja00.blogspot.com/

    hvala unapred <3

    ОдговориИзбриши
  16. Imas preslatkog psa ^_^ <3

    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    ОдговориИзбриши
  17. Obozavam ovakve postove,i sama sam htjela to uraditi jos odavno,ali imam nekih problema prilikom prebacivanja slika.Inace post je odlican.Moram da ti kazem duks ti je mnogooo kul,ja ince obucem jedan sa sovom ,koji je mnogo sirok,ali je meni jako prijatno u njemu.
    Vozis rolere??
    Aj ja to obozavam,naucila sam da ih vozim ljetos u Holandiji.Svaku noc,dobro ne noc nego onako kad sunce zalazi i tako,sam izlazila da vozim rollere sa drugaricom.To mjesto u Holanidji,je jako divno i nema mnogo auta,tako da smo vozile po sred puta.A ovdje kod kuce nemam gdje vec odem sa mamom i prijatelljicom do parka pa se tamo izvozamo.

    ОдговориИзбриши
  18. Super post! Volim baš čitati ovakve postove i baš sam pre par nedelja postavila anketu koji post žele i najviše je bilo za 'after school routine' ali još nisam postavila, hahah. Inače, baš mi se dopada tvoj duks, takvi su mi omiljeni! :)♥

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  19. Tvoj dan je ispunjen! :) :) :)

    doityourselflady23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  20. Post je super!I ja volim takve 'muskaste' dukseve..Kuca ti je presladak!
    Pola moje ksole ima ranac kao ti:D
    Srecno na takmicenju:)
    girlsblog1112.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  21. Odlican post. Ja baš i nemam rutinu jer mi brzo dosadi da radim stalno iste stvari. Svidja mi se tvoj planer. Jos jednom odlican post.

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...