среда, 18. фебруар 2015.

3 room organization ideas


-Volim da budem organizovana, kako u životu, tako i volim da mi stvarčice u sobi budu organizovane. Postoji toliko stvarčica koje su mi u svakom mogućem kutku u sobi i nekada pomislim da mi treba mapa da bih ih sve pronašla. 


-Lakovi su mi stalno  razbacani i kada sam ugledala ovu korpicu mom problemu je došao kraj. Poređaj lakove i aceton, a možeš da staviš i još neke stavčice potrebne za lakiranje noktiju. Ukoliko imaš šljokice možeš da ih staviš u neku malu torbicu i staviš u korpicu.


-Uvek sam tražila savršeno mesto za labela i ruževe i eto ga. Na papirić napiši 'Lip Balms', ili šta god drugo, i zalepi na teglicu. Zatim u teglicu ubaci labela i ruževe i nećeš više morati da pretražuješ svaku jaknu da bi ih pronašla. ☺


-Ovo su definitivno tri stavi koje su 'neorganizovane'. Postoji puno načina da se napravi držač za časopise, ali je meni ovo definitivno najslađi način. Nađi neku od ovih pletenih korpica, ili ukoliko nemaš, možeš neku drugačiju, i poređaj svoje časopise. Sa strane možeš da zavežeš dve mašnice kako bi celokupna slika imala super cute izgled.





17 коментара:

  1. Moj problem je taj što imam toliko lakova i balzama za usne da bi mi trebalo oko 10 tih teglica ili korpica,a ja mrzim kada mi fali jedna stvar kolekcije koju sam kupila.
    Ideje su jako kjutt.

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. I ja sam uradila ovo sa lakovima i bas mi se svidja,a ostale dve ideje su
    odlicne...:-)
    Novi post na mom blogu http://everytteens.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo za lakove je preslatko,a i ostale su lijepe :-)

    http://nevergiveup656.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Ove ideje su prekjut :** Moram sve da isprobam hihi :) Poslacu ti slike kad zavrsim!

    sonjastojiljkovic123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. I meni balzami za usne stoje u nekoj kao teglici. To je zapravo reciklirana verzija Glade sveće koju sam potrošila, uklonila onu zaštitnu foliju i ostatke voska i voila - imala sam preslatku ''kutijicu'' za balzame. Mogla sam da je ukrasim, ali sviđalo mi se kako izgleda onako providno na mom stolu, tako da eto :)
    Super post, lepe su ideje!

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela

    ОдговориИзбриши
  6. Super post, kao i ideje! I ja takođe volim da je sve pregledno i uredno. :)

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Ideje su super,ja svoje lakove drzim u jednoj hmm kao casi a drugi dio sa trupijom i tuferima drzim u malom sivom kofercicu.Sto se tice lip balm-ova ja ih drzim u zdjelici na kojoj sam zalijepila Lips

    ОдговориИзбриши
  8. Kada mi je sve neorganizovano i na sve strane,ne mogu da se snađem. Ove ideje su sjajne. :)

    ОдговориИзбриши
  9. Baš sam danas zaključila da mi je soba kao neka radnja, prepuna je, ne znam više gde šta da stavim, pa će mi i ovo dobrim delom pomoći da se malo bolje organizujem. Možda i da se motivišem da izdvojim dan za izbacivanje stvari koje mi nisu potrebne (a ima ih...:D).

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Sve ideje su super.To za lakove je bas korisno,neces ih izgubiti.Problem kod mene je to sto mi je sestra izmalzala ceo stan i uzela i moje lakove kako se isto ne bi ponovilo :D

    sandraslifebyminimaus099.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Odlicne ideje.Soba mi je u totalnom haosu tako da je za vikend moram raspremiti,tvoje ideje cu sigurno isprobati <3

    http://ksenijalukic79.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Super post, kao i ideje!

    http://milicinkutak123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Odlična ideja tj. ideje.Ali ja nemam nijedan lak pa sam stavila olovke za crtanje u teglicu i malo sam je ukrasila.Ideja ti je prekjut.Motiviše me da napravim još jednu teglicu,a inače namam korpicu.

    ОдговориИзбриши
  14. Ja casopise cuvam u jednom ogromnom koferu ali i dalje nemam dovoljno mesta.☺

    ОдговориИзбриши
  15. Sjajne su ideje, ja obično sve spakujem po kutijicama, a ovo sa teglicom mi privlači pažnjuu. :)

    NA MOM BLOGU JE NOVI DIY POST:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  16. Mmmm,super ideje!Ja lakove ne koristim,a casopise uvek iseckam pa ih bacim(prvo ih procitam od korice do korice jedno 3 puta,i isecem clankove koji su mi bas potrebni)..Ovo za labela i ruzeve mi se bas svidja,ja sva svoja labela nosam u torbi,ko zna kad ce zatrebati(ni ja ne znam sto to radim,mislim ako stavim 'Baby Lips:Pink Punch'i sigurno ga necu popravljati u skoli sa 'Peach Kiss',al ajd':))
    girlsblog1112.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Super je to sto si organizovana i to je po meni dosta bitno u zivotu, a i lepo ti izgleda soba :) Ova teglica sa lip balm-ovima je super
    Odlican post, svakako ;)

    http://www.adelaacanski.com/

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!