уторак, 03. фебруар 2015.

100 READERS GIVEAWAY!


-Iznenađenje! Kada sam napisala u prethodnom postu da vas očekuje iznenađenje sigurno ste pretpostavili da se radi o giveaway-u. Želim da vam se, još jednom, zahvalim na 100 čitalaca. Nisam verovala da ću istrajati u svojoj odluci da imam svoj blog, ali ste me vi podržavali i uspela sam. Sada da pređemo na nagrade.


-Prva nagrada je mašnica sa cvtenim printom, koju sam ja napravila. Mislim da je prepreslatka. Mama mi je dala ideju da u giveaway ubacim nešto što sam ja napravila i ta ideja mi se svidela.


-Sledeća nagrada je balzam iz Rosala, iz kolekcije (INK)redible colors, u nijansi Violet Touch. Prelepa nijansa ljubičaste.


-Od Rimmel-a dobijate Moisture Renew ruž 360 AS YOU WANT VICTORIA. Malo sam pretraživala na internetu i zaključila sam da je boja fenomenalna!


-Možete da vidite dve polovine kolačića. Jedna je moja, jedna je vaša. To će biti kao naša BFF ogrlica, to je bila Janina ideja. Vi dobijate ovu zaokruženu. Kada se spoje dobija se jedan veoma sladak kolačić.


PRAVILA PRIJAVLJIVANJA

1.Učlanite se u moj blog i lajkujte fejsbuk stranicu bloga (ovde)
2. Lajkujte stranice svih sponzora (ovdeovde i ovde)
3. U komentar napišite vaše facebook ime i mejl.

SPONZORI: Rosal LipBalm, Rimmel i Ručno rađeni nakit-LittleDreamer

Pravo učešća imaju samo oni koji su iz Srbije, nažalost.

Giveaway traje do 28. februara. Pobednika ću izabrati preko Random.org.


SREĆNO SVIMA!




53 коментара:

  1. O tako mi je žao! Ali iamma ideju! Ako osvojim nešto, daću ti adresu moje tetke iz srbije i ti njoj pošalji, a ona će meni :* Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  2. Nazalost ne mogu da ucestvujem jer nemam fejs..
    girlsblog1112.blogsspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Divan ti je giveaway. Ali necu ucestvivati jer ne bi bilo fer da ponovo pobedim. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Već sam lajkovala sve tri stranice. :)
    Facebook: Danijela Nikolić
    email: dakitasa@gmail.com

    Danijela sa Girly world bloga ( girlyworld07.blogspot.com )

    ОдговориИзбриши
  5. Lajkovala sam. :)
    Facebook:Elena Jović
    email:elenajovic2004@gmail.com
    P.S Srećno svima!

    elyandyou.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. follower sam pod nadimkom Venus
    FB: Milena Cakic
    milenacakic@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  7. Sve uradila :)
    Facebook: Кристина Крстић
    e-mail: tinna.svb@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  8. Sve je lajkovano, jos odavno. :)
    Facebook: Наташа Т.
    email: zeljomoja6@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  9. Sve sam odradila! ♥ Facebook: Milena Gligić
    e-mail: milenagligic1606@hotmail.rs

    ОдговориИзбриши
  10. Milica Majkić
    milcamajkićlicka1@gmail.com

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Sve sam uradila. :)
    Facebook: Andjela Jovanovic
    Email: vanjica174@gmail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. PRAVILA SAM NOV PROFIL, PA SAM SA NJEGA LAJKOVALA SVE PONOVO. :) INACE NA FB SAM ''ANDJELA JOVANOVIC''. (NA CIRILICI) :)

      Избриши
  12. Nagrade su jako lepe ☺
    Fejs: Anchy Tinista Radaković
    Mej: anci,radakovic@gmai.com

    ОдговориИзбриши
  13. anci.radakovic kod mejla (slučajno sam stavila zarez)

    ОдговориИзбриши
  14. Odlično! :)

    Facebook : Kata Rina https://www.facebook.com/profile.php?id=100008931734489&fref=ts

    E-mail : fashionholicyeahh@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  15. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  16. Mnogo mi se svidja tvoj blog i redovno ga pratim ♥ I čestitam na 100 članova ♥
    Facebook: Мина Рацков.
    email: nevenarackov@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  17. https://www.facebook.com/Bugarski01 - FACEBOOK PROFIL
    A JELENA BUGARSKI
    UKOLIKO MOZES, DAJ MI TVOJ MEJL, KAKO BIH TI DALA SVOJ, JER NE BIH DA BUDE U JAVNOSTI.

    ОдговориИзбриши
  18. Učestvovaću ,ali ne verujem daću pobesiti jer sam toliki baksuz
    Jelena XD,henonhoso23452@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  19. Aa ja ne mogu ucestvovati :((
    Srecno svimaa! :*

    ОдговориИзбриши
  20. facebook: Vukašinovićka XD
    https://www.facebook.com/kitty.love.37819959
    gmail:xdjelena8@gmail.com

    Sve sam uradila!<3
    Najbolja si samo tako nastavi!

    ОдговориИзбриши

  21. Facebook ime: Janja Aleksic
    e-mail: aleksicjanja321@gmail.com
    janjaaleksic321@gmail.com
    (IMAM 2)

    Uradela sve sam osto sam prvu stranicu ovo Ručno radjen nakit davno like. :)

    ОдговориИзбриши
  22. Facebook: Milica Mitrović (https://www.facebook.com/milica.mitrovic.376)

    Mail: milivlasi@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  23. Sve sam uradila :)

    Face ime; Алекс П.
    email: akicaaki@hotmail.com

    Sve sam like :D

    ОдговориИзбриши
  24. Facebook: Sonja Stojiljkovic
    E-mail: sonjastojiljkovic123@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  25. E-mail: zebicluna@gmail.com
    ime: zebic luna (napisano je cirilicom pa ces mozda teze naci evo ti link https://www.facebook.com/luna.zebic?fref=nf
    Nadam se da cu osvojiti ogrlicu kolacic za mn i moju bff zato sto je prelepa.. XOXO sve najj

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Luna, pobednik osvaja samo polovinu kolacica. Da to bude njegova i moja BFF ogrlica :)

      Избриши
    2. Luna, pobednik osvaja samo polovinu kolacica. Da to bude njegova i moja BFF ogrlica :)

      Избриши
  26. FB: Tamara Nenadić
    e-mail: tamaranenadic99@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  27. FB: Teodora Jelenkovic
    e-mail: teodorajelenkovic7@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  28. Jel moram da imam fb i da lajkujem sve to ako bih se prijavila na giveaway?





    ОдговориИзбриши
  29. fb: Lana Popovic
    E-mail: lanamotavator4ever@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  30. Sve sam uradila.
    FB: Angelina Klinić
    Moj mejl ću ti poslati naknadno. :)

    Zapratite me, uzvraćam:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  31. Nisam iz Srbije, iz BiH sam, nadam se da može? Jako mi je slatko to što poklanjaš i voljela bih da pobjedim :) Sve sam lajkovala. :)
    FB: Jovana Kurep ( na ćirilici )
    Mail: jovanadiary@gmail.com
    Ako ne važi pošto sam iz BiH , nema veze. Znam da imaš punoo komentara i da je bukvalno nemoguće da ja dobijem ali eto. :* <3

    ОдговориИзбриши
  32. Ivana Kovačević, ivancica061@gmail.com
    Super su nagrade! ♥

    ОдговориИзбриши
  33. Fb: Jelena Rogic
    e-mail : kolacicjelena@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  34. Facebook: Bjanka Tijodorovic
    Gmail: tijodorovicbjanka@gmail.com

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...