четвртак, 29. јануар 2015.

Valentine's day with Teodora- DIY cards

-Uskoro će jedan veoma bitan datum, za one zaljubljene. Mi koji često umemo da kažemo 'FOREVER ALONE!'  ne posvećujemo posebnu pažnju tom danu. Ne mora Dan zaljubljenih da se slavi isključivo sa dečkom, ili simpatijom. Neki slave sa prijateljima ili porodicom, dok neki organizuju žurke, ali o svemu ćemo, po malo. Ja sam odmah počela čestitkama za Dan zaljubljenih.


DIY 1.

Potrebno ti je:
papir
konac za vez
veća igla
grafitna olovka
marker ili flomaster


-Ovu DIY čestitku sam videla još odavno, ali sam čekala odgovarajući momenat da je napravim.  Prvo na papiru nacrtaj srce, ali blago pritiskajući. Zatim po liniji iglom izbuši rupice na odgovarajućoj razdaljini. U sredini napravi jednu malo veću rupicu. Obriši liniju od olovke. Konac za vez provuci na iglu i počni od sredine pa do tačke, vraćajući opet u sredinu i tako dok ne ispuniš celo srce. Na kraju markerom napiši neku poruku i to je to!

DIY 2.

Potrebno ti je:
papir
raznobojne trakice
skalpel
grafitna olovka
marker ili flomaster


-Za početak na papir nacrtaj vertikalne linije kao na slici, a zatim iseci po linijama skalpelom. Uzmi trakice i počni da ih provlačiš kroz isečene linije praveći oblik srca. Da ne bi ispadale možeš da ih pričvrstiš selotejpom na poleđini. Na kraju napiši poruku. 


Evo još nekih ideja sa interneta koje su mi se dopale:


Ukoliko pokušate nešto od ovoga pošaljite mi sliku na mejl: onajesve@gmail.com ili postavite na twitter ili instagram uz #ValentineTea






13 коментара:

  1. Lepe ideje :)
    Definitivno ću napraviti prvu <3

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ova cestitka sa srcima koja iskacu kad se otvori znam da pravim. Napravila sam drugarici za rodjendan.♥

    ОдговориИзбриши
  3. Super ideje :)♥

    poseti moj blog : http://fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ideje su super.Napravicu jednu,zavisno od materijala.Zanimljiv postic,kao i obicno :}
    sandraslifebyminimaus099.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super ideje! :)♥

    http://cornerr13.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Cestitke su preslatke! Kad budem imala vremena pokusacu neku pa cu ti poslati slicicu :*

    sonjastojiljkovic123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Preslatke su ove cestitike, druga mi se basbas dopada! I ja sam negde videla na pinterestu cini mi se, ali nikako da je napravim.. :D


    girlyworld07.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Prelepo je! Ideje mi se baš sviđaju! Viđam iste i slične čestitke na Pinterestu i već neko vreme planiram da se posvetim pravljenju. :D

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Lep post i ja sam pocela sa tim postovima pre koji dan :)

    ОдговориИзбриши
  10. Lepe ideje.Ja nemam kome da posaljem cestitke,ali u cetvrtak na likovnom pravimo cestitek za Dan zaljubljenih koje imaju i trodimenzionalne delove,i ve ideje ce mi pomoci,ali i dalje moram da tragam po netu dok ne prodanjdem jos neke ideje i sve spojim u jedinstvenu celinu;)
    girlslgo1112.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Divne ideje,brzo i lako a vrlo lepo! :)

    http://doityourselflady23.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...