понедељак, 05. јануар 2015.

TOP 5 favorite things in my room


-Sinoć mi je odjednom naletela ideje za ovakav post, iako sam već imala drugi u planu, on može da sačeka, rešila sam da ga uradim. Iskreno, ja u sobi nemam nešto previše stvari, kada je u pitanju nameštaj, nemam ni malo, koliko meni treba. Ja na svom radnom stolu imam sto stvari i svaka je na svom mestu, nije ni prazan, a ni previše pun. Od skoro sam počela malo više pažnje da obraćam na zidove.
-Prva stvar koja  mi je omiljena u mojoj sobi je.....su ove slike zakačene na lampione koji su zakačeni na mom zidu, iznad mog kreveta, cela istorija.... To nisu samo moje slike. Uzela sam časopise i izrezala inspirativne, lepe fotografije. Kada se noću upale lampioni izgleda prelepo. Eto jednog predloga za dekoraciju sobe.

-Kao što rekoh, počela sam malo više pažnje da obraćam na zidove. Uvek su mi se veoma sviđale one slike za zidove sa Pinteresta i rešila sam da i ja probam da ih napravim. Prvo sam napravila Olafa i krenulo je baš dobro, onda sam dodala još ove dve, a biće ih još. Nisu savršene, ali meni odgovaraju. ☺

-Moja mala jelkica. Sada ćete reći: ''Nova godina je odavno prošla, šta će ti sad jelka?'', ali ja volim da imam jelku u sobi sve dok se praznično raspoloženje skroz ne smiri.


-U moju noćnu rutinu spada da se uveče dovučem do svoje sobe, kada brat uzme kompjuter, da se ušuškam u jedno od ovih ćebenceta i da uzmem neku knjigu da čitam. Ovaj jastuk je veoma mekan, ali ni manje mekana nisu ova dva ćebenceta.
-Ovo ja zovem Kutiija. Obožavam ovaj cvetni print na njoj i unutra mi stoje stvari koje koristim bukvalno svakog dana. Od šnalica i gumica za kosu do krema i sjaja za usta. Da ne moram sto stvari da otvaram da bih našla nešto, a ujutru uvek žurim. Ne znam da li možete da primetite, ali na prednjoj strani je ispisan kao neki tekst. Ne znam žta piše, ali 'slova' su veoma lepa, kao kada je neko to pisao perom.

Koje su vaših top 5 stvari u vašoj sobi?

-POGLEDAJTE OVONEDELJNI VIDEO OVDE





7 коментара:

  1. Dopada mi se post. Kao i ti, i ja imam malu jelkicu i drzim je sve dok ne prodju Bozic i Srpska Nova Godina. :)

    POSETITE MOJ BLOG:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Post je preedobar, a što se onih slika za zid tiče, ima tako nešto slično u OK!-u tj. imaju OK! poster poruke

    ОдговориИзбриши
  3. Supeer je.A moji favoriti hmm pa sve sto se nalazi u sobi kao npr.snjezna kugla,memo ploca,radni sto(ne,ne volim da ucim ali mi se svidjaju stvari na njemu lol)....
    http://dnevnikjednetinejdzerkee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Ovim postom zelim da te obavestim da sam te nominovala za "My tag". Mozes ga pogledati na mom blogu: andjelinkutak2000.blogspot.com. Bila bih ti zahvalna kada bi ga uradila.

    ОдговориИзбриши
  5. I ja sam te nominovala, pa odradi ako zelis. Ova kutija sa ruzama je prelepa!

    http://milenafashion123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Super su ti ove slike što si pravila za zid :D

    ОдговориИзбриши
  7. Post ti je super!Ja obozavam kad netko pravi post o svojoj sobi,to mi je jednostavno super.Soba ti je prelijepa i ovi crtezi su WoW .. Imas super ideje i mozda i ja nesto napravim :

    teenlife4244.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...