среда, 14. јануар 2015.

Saveti za blogovanje-hejteri

-U blogovanje ne spada samo pisanje super postova, ima tu i dosta poteškoća. Nikome nije prijatno kada vidi loš komentar na svom blogu znajući koliko se trudio. Samo jedan u 10 super ipak pogađa. Sav trud odjednom počne da tone.
-Hejteri su tu da bi hejtovali  i to niko ne može da promeni. Svako to mora da prođe i to će se stalno dešavati. Većina će odmah  da prekinu sa blogovanjem ZBOG SAMO JEDNOG HEJT KOMENTARA! Zar to nije ono što taj hejter želi? Ispunićete mu želju.
-Neki će o tome razmišljati celu noć, plakaće zbog tog jednog komentara, osuđivaće sebe, ali zar nikad niste pomislili da to može biti neka osoba koja je sasvim slučajno naletela na vaš blog, u potrazi za novim žrtvama, nije pročitala nijedan post i samo je napisala šta je htela zato što mu se hejtuje?Neki, ukoliko su im komentari stavljeni na moderiranje, neće objaviti, ali nemojte to da radite. Sve je za blog i pozitivno i negativno, svako ima svoje mišljenje.
-Za  početak se osvrnite na sve one koji čitaju vaš blog, zar bi oni još uvek bili tu da im se ne sviđa? Bilo da ih je 7, 20, 100, 200.... svi su tu zato što im se blog sviđa.
-Hejterima možete da ne odgovarate, neka oni misle šta hoće. Tijana mi je skoro rekla da ukoliko budem fina prema hejterima zavoleće me. Hvala joj na savetu. Budite prema hejterima najjjjjjjjjjfiniji i sigurno će vas zavoleti.
-Skoro sam imala slučaj da je jedan hejter napravio užasnu svađu na drugom blogu i umešao mene, a ja uopšte nisam bila kriva. Budite najjjjjjjfiniji prema njima i voleće vas! Iz te svađe je izašlo bar nešto dobro. Vlasnica bloga je dostigla rekord u komentarima na samo 2 rečenice!

Koje su vaše metode protiv hejtera?

POGLEDAJTE MOJ OVONEDELJNI VIDEO OVDE

Napišite o čemu da pišem u sledećem postu jer mi je mozak stvarno stao!

12 коментара:

  1. Pa mislim moje 2 recenice xD Ali opet to su nase 2 recenice

    ОдговориИзбриши
  2. Divan savet i potpuno si upravu. Neka ih. To je samo njihovo misljenje. I nije mi bitno. Ima drugih ljudi koji vole ono sto radimo.☺♥

    ОдговориИзбриши
  3. Super saveti,stvarno<3!Moze post kao 'Pripremi se za skolu'?Sutra pocinje skola pa ce biti korisno:)

    ОдговориИзбриши
  4. Ma jedini lek za hejtere je da ih ignorisete, tako cete im postati dosadni haha :)

    rancicmilena.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Hejteri će uvek postojati,dakle ne trebate brinuti o tome. Jedan negativan u milion pozitivnih komentara je bedan. Super saveti,Teodora. ;)

    ОдговориИзбриши
  6. Nije blog jedino mesto gde cete se susresti sa hejterima i nije blogovanje jedino zbog cega ce vas osudjivati. Kroz ceo zivot, kroz sve sto radite ce vas pratiti negativni komentari. Sto pre naucite da im ne pridajete znacaj bolje cete proci.
    runa-luna-blog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Ja ih ignorišem ili im u komentar stavim:"To je tvoje mišljenje"

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post i dobar savet za pocetnike! :)♥
    http://cornerr13.blogspot.com/ - Uclanite se :)

    ОдговориИзбриши
  9. Ja mislim da je svo to plakanje preterano, jer je pre svega to samo blog. Uglavnom, ti znas da sibse potrudila da napises post, da zapocnes blog i samo ti znas kroz sta prolazis za taj blog, tako da je najbolji lek za takozvane hejtere ignorisati ih. I da, u potpunosti se slazem sa Luninim komentarom. :)

    Posetite moj blog:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Njihov plan i jeste da nas ponize. Te osobe su inace ljubomorne iako im nije niko nista rekao. Mene inace zanima tude misljenje ali veoma se rastuzim i mislim u sebi sta sam skrivila pa da dobijem ruzan komentar. Najbolje je ingorisati ih.

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Znam iz dve vrste iskustva kako je to kada te neko hejtuje, a znam i kako je kada ti nekog hejtujes. Uopste nije lepo, ni jedno, ni drugo. Tako da ne obaziri se. :) PS. Postavi nam neki DIY. :) :D

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...