уторак, 20. јануар 2015.

Recenzija Rosal LipBalm: Flash Nude i Morning Rose

-Kada sam se iscrpljena vratila iz škole kući me je sačekao mali paketić, ni manje ni više od Rosala, baš sam se obradovala. Konačno sam imala priliku da probam dve (INK)redible nijanse balzama za usne, odmah sam morala da fotkam.


-(INK)redible balzami imaju korektno urađenu crnu ambalažu, ukoliko niste znali, i u stiku je. Mogu da stanu i u najmanji džep i veoma slatko izgledaju. Sadrže 4 grama. Crna ambalaža mi se veoma dopada jer su sva ostala labela, balzami.... u nekim svetlim bojama, a ovo je sasvim novo.
                                                                                                                                                                                                                                 

-Nijanse nisu baš kao na slici, ali su veoma slične. Moram da napomenem da su malo kremasti, ali meni se to sviđa. Traju skoro celog dana, ne skidaju se ni kada jedete što je stvarno super. Pogodni su za školu, preporuka.
.
-Flash Nude ostavlja bež trag i ima blagi sjaj. U svom sastavu sadrži vitamine A i E, shea butter i štiti od UV zraka. Ravnomerno i blago se razmazuje. Miris nije određen, ali je veoma lep i prijatan.


-Za Morning Rose važi sve isto kao i kod Flash Nude-a, samo što je drugačija boja. Boja je neka nežno roze nijansa, slična boji usana, ali je mnogo lepša. Usnama 'popunjava' boju i prelepo izgledaju. 


-Ovo su dve svetlije nijanse iz kolekcije (INK)redible colors, postoje još 2, jače. Toplo preporučujem da kupite. Možete ih naći u supermarketima, DM i Lilly drogerijama po ceni od 250 dinara.

Koji se vama više sviđa?

-Sutra snimam video, a uskoro giveaway...

NAPIŠITE O ČEMU SLEDEĆEM DA PIŠEM!


10 коментара:

  1. Možeš da pišeš o svojoj BFF. Kada i kako si je upoznala i kada ste jedna drugu nazvale BFF.

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post. Oba balzama mi se svidjau i mozda ih kupim. Meni se vise svida Flash Nude.

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Super,post,definitivno ću da kupim

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Drugi mi se baš dopada, lepa recenzija. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Obožavam ove Rosalove LipBalm-ove!☺
    Meni se najviše sviđa Coral Candy!♥☺♥

    ОдговориИзбриши
  6. Hahahaha pa jao imamo skroz iste. Ja sam na početku bila zaljubljena u Flash Nude ali kasnije sam shvatila da je malo babast i da je Morning Rose nekako bolji. :)

    NOVI MODNI POST JE NA MOM BLOGU!
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Volim rosalove proizvode za usne. Ova dva su bas slatka!☺

    http://macteagirl.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!