уторак, 06. јануар 2015.

My TAG

-Nominovana sam da uradim ovaj TAG od strane ovog i ovog bloga. Izvinjavam se što ga nisam pre uradila, jer sam nominovana  pre nekoliko dana, ali tada sam tek bila objavila 'This or that TAG'  i bilo mi je malo glupo da ide TAG za TAGom.

1. Da li imaš neku tetovažu?
-Nemam nijednu, ali sam imala (one tetovaže iz žvaka, haha).

2. Da li si nekad pobegla sa časa?
-Ne, a zbog mene niko iz razreda ni nemože. ☺

3. Da li si ikada imala dečka?
-Ne. FOREVER ALONE!

4. Da li si se nekad mnogo izblamirala?
-Naravno. Kada sam bila 4. razred bilo je klizavo napolju i ja sam pila jogurt i klizala se, pa je tako moj jogurt završio na sred glave. Uklapala sam se uz ambijent ☺

5. Koji ti je omiljeni film?
-'Harry Potter', svi delovi.

6. Koja ti je omiljena serija?
-'Čari'

7. Koja ti je omiljena knjiga?
-'Nefertiti' i 'Krive su zvezde'.

8. Koliko imaš godina?
-Imam 14 godina.

9. Šta si u horoskopu i da li veruješ u horoskop?
-Škorpija sam i ne verujem, ali ga obavezno čitam u časopisima.

10. Odakle si?
-Iz Srbije.

11. Da li veruješ u duhove?
-Da. Verujem u čarobnjake, pa zašto ne i u duhove.

NOMINUJEM:


Iva's special section
Shine perfection
On my way by Ivana

-Kada uradite obavezno linkove u komentar.

-Uzgred, sutra neću pisati post zato što je Božić. Srećno Badnje veče i Božić!

POGLEDAJTE MOJ OVONEDELJNI VIDEO OVDE OVDE

11 коментара:

  1. Veoma zanimljivo! :)

    Zapretila sam te,da li zelis da zapratis ti mene? :) Hvala unapred

    http://doityourselflady23.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Post ti je zanimljiv.Volim tagove i imamo skoro sve zajednicko :).Da li molim te mozes da promenis pozadinu,jer i ja imam takvu (please)?

    ОдговориИзбриши
  3. Mislim da cu uraditi ovaj tag :)

    POSETITE MOJ BLOG:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Harry Potter? Najsavrseniji film ikada aaaaa.... Samo da znas stiglo mi je pismo iz Hogwortsa, sa sve karatama za voz i spiskom stvari sta treba kupiti za prvu godinu (malo kasne, al nema veze)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. AAAaaaaa, je l' možeš da me ubaciš kao slepog putnika?? Haha :)

      Избриши
  5. Srećno i tebi Badnje veče i Božić!
    Sviđa mi se tvoja pozadina. :)

    Poseti blog:
    diaryofdreamer07.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Post je super <3

    Posjetite moj blog, tu je novi post:
    jovanadiaary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Super post! :)

    Pratim te, uzvrati ako možeš♥
    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    Pogledala sam video, super je, btw. :)

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!