петак, 02. јануар 2015.

Make your room warm and cozy for WINTER

-Sve su niže temperature, a ja sve manje pomišljam na izlazak napolje, ali zato želim da uživam u potpunoj udobnosti i toploti moje sobe.

-Za početak nađi neku kutiju i u nju stavi svoje ćebence i mekan jastuk. Toplota i udobnost na jednom mestu. Dok provodiš vreme u sobi, čitaš nešto... samo izvuci ćebence i postavi jastuk .


 -Za malo zimskog duha nađi neku zimsku sliku i uksrasi svoj zid. Zid više nije prazan. Ja sam ovu sliku sama napravila, nije savršena, ali meni odgovara.
-Napravi jedan mali krevetić za svoju 'lutkicu'. Nađi neku kutijicu ili još bolje ako imaš kao ja, sličnu, činijicu, uzmi šal i preklopi ga nekoliko puta i krajnjim delom pokrij svoju lutkicu. Mnogo je slatko, ovo  je moj zimski ljubimac. ☺
-A šta misliš da i tvojoj šolji bude toplo? Kada se hladna keramika dotakne prsti ti se zamalo ukoče, i tom problemu ima rešenja. Uzmi staru termo čarapu i iseci je dužine šolje. Napravi otvor za dršku i ušuškaj svoju šolju. Ukoliko piješ neki topli napitak sporije će se ohladiti.


-Ovo je bio moj neuspeli pokušaj, pa sam morala da pronađem slikicu na netu. Uzmi pomorandžu i preseci je na pola. Izdubi jedan deo, ali neka ti onaj 'kanap', ja to tako zovem, ostane neoštećen. Uzmi kuhinjsko ulje, sipaj preko 'kanapa' i zapali. SAMO OPREZNO! Ove sveće ne gore dugo, nemoj ih ostavljati da gore bez tvog prisustva. Nažalost, meni ovo nije uspelo, ali to je najverovatnije zbog premale količine ulja, možda mi malo kasnije uspe.


-Nadam se da vam se ovaj post sviđa, danas snimam novi video...

NAPIŠITE O ČEMU SLEDEĆEM DA PIŠEM!

Pogledajte moj ovonedeljni video OVDE






16 коментара:

  1. Zanimljivi nacini da se ulepsa soba za zimu.Svidjaju mi se ideje.P.S.
    Slika ti je tako slatka!

    ОдговориИзбриши
  2. Ja nemogu da vjerujes koliko si ti savrsena.Kad sam prvi put vidjela tvoj blog nisi mi se svidjala nikako ali onda sam pratila ga i shvatila kolika sam budala billa.Sve pohvale za blog a i za ovaj post.Samo naprijed.Sljedeci post bi mogao da bude kao zimsko popodne sa Teodorom.Mislim na to naprimer preporucis nam neke serije za gledanje online ili na tv-u,neke jutjubere,blogove...neke sajtove i neke razne zanimljivosti.Jedva cekam video.

    ОдговориИзбриши
  3. Ideje su mnogo dobre. Crtez ti je divan..♥♥ Bas cu pokusati da naprvim ovu svecu. I da, poseti nekad moj blog, zaboravila si na njega.♥
    http://worldarounyo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam zaboravila. Stalno posećujem sve blogove čije mi linkove ostavite :)

      Избриши
  4. Super ideje!Sve je tako slatkooooo........Gde si kupila ovu kutiju sa sovicama?I koje je rase tvoj ljubimac?Ne mogu da prepoznam od cebenceta:)?Inace bas je slatka slikica,savrsena je!
    girlsblog1112.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Kutiju sam kupila u Home Centru. Ahah, ne znam stvarno, liči mi na hrčka.

      Избриши
  5. Ideje su ti vrh.
    Naročita mi se sviđa sveća u kori pomorandže jer sam luda za svećama

    Ako bi htela,da li bi mogla da pogledaš moj blog,nova sam u svetu blogerki pa mi svaki savet znači.

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tek si počela, imaš vremena. Popravljaj samo ono što ti misliš da treba i šta se tebi ne sviđa. Jedino, mislim da ukoliko već imaš svoje slike nemoj da ubacuješ slike sa interneta :)

      Избриши
  6. http://tijanasdreamworld.blogspot.com/ Molim Vas svi otvorite, procitajte , pisite, pratite ili komentarisite. Previse bi mi znacila podrska i citanje mog bloga. Inace post ti je odlican, svidjaju mi se tvoje ideje,a posebno ona za solju za caj , odlicno si se setila :) <3

    ОдговориИзбриши
  7. Jaoj solja je preslatka *-* A i ideja za svecu :)


    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Nominovala sam te za my tag, pa ako zelis odradi. Smislila sam taj tag, ako hoces pogledaj i odradi ako imas vremena. :) http://milenafashion123.blogspot.com/2015/01/my-tag-kapagecs.html

    ОдговориИзбриши
  9. Dobar post, slike su ti super.
    I ja sam pisala na istu temu: http://runa-luna-blog.blogspot.com/2015/01/6-ways-to-cozy-up-your-bedroom-for.html :)

    ОдговориИзбриши
  10. Post ti je prekuul,
    inače jel možeš da uđeš na moj blog, da pročitaš moj post i da mi kažeš mišljenje.. :)

    jovanadiaary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Predobar post Teodora! Najvise mi se dopada ideja za solju i crtez, predobro crtas. :*

    POSETITE MOJ BLOG:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...