субота, 31. јануар 2015.

January favorites 2015.


-Stigao je i taj kraj januara. Koliko je bio zabavan, toliko je bio brz za mene. Bilo je tu dosta stvari 'koje su mi se uvukle pod kožu', ali samo neke od njih su dospele u favorite za januar.

BEAUTY



-O ovoj kremi za ruke iz AVONA sam već pisala recenziju i stojim iza svega što sam rekla. Miriše PREDIVNO!! Mogla bih da je mirišem celog dana koliko je lep miris. Takođe, ovaj losion za telo ima takođe veoma lep miris i hidrira kožu. Recenziju pogledajte OVDE.


-Rosal LipBalm Morning Rose definitivno moj najbolji prijatelj u školi. Boja je prelepa nijansa roze i  to mi se veoma sviđa. Ne vidi se previše, ne primećuje se, samo usnama daje predivnu boju. Recenziju pogledajte OVDE.


-Verujem da ste do sada shvatili da obožavam da lakiram nokte, pa tako se u favoritima mora naći neki lak za nokte. Essence color&go lak za nokte u broju 121-gold fever je neverovatan. Svetlucav je i uklopio se u praznike i u ceo januar.


- BU Trendy parfem sam dobila od mame i to je jedan od najlepših BU parfema. Miriše na mošus i pre nisam obraćala pažnju na miris parfema, na šta miriše, i nisam znala kako miriše mošus, sada znam da miriše neverovatno. Recenziju pogledajte OVDE.

FASHION


-Ovaj crveni džemper nisam skidala. Uzela sam ga od mame i veoma je topao i udoban. Ima  šare.


-Ovu mašnicu sam stalno nosila uz razne frizure. Najviše mi se sviđa materijal i ovo blago svetlucanje. 


RANDOM


-Ja  se navučem na neki sok i pijem ga svakodnevno dok mi ne dosadi, posle malo vremena, opet.  Obožavam ledeni čaj od brusnice, pijem ga stalno, upravo sada.


-Predstavljam vam ŠOLJU! Volim da je zovem Sova šolja i mnogo mi je slatka. Imam rozu i zelenu, ali sada nekako više volim zelenu, ali i roza je veoma lepa. 


-Gledala sam film 'Hobit' 223522 puta i morala sam da pročitam knjigu, razume se. U knjizi se neki junaci iz filma ne pominju, sve se vrti oko patuljaka i Bilba. Ima i dosta drugih zanimljivih stvari koje se ne pominju u filmu.


-Moje amaterske slike za zid su još uvek na zidu. ☺ Nije baš najbolje, ali su mi veoma slatke. Najviše volim prve dve, a i druge dve mi se sviđaju. Zadnja je poster poruka iz časopisa. 

Koji su vaši favoriti meseca?












20 коментара:

  1. Sviđaju mi se slike,uopšte nisu amaterske!
    Imamo iste šolje :)
    Vrlo lep post :)

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super post!Imam isti poster iz HEJ-a,i crtezi su ti super!Soljica je preslatka,a mislim da sam sok probala negde:)...Da li je ovaj dzemper onaj stoga cesto nosis u videima?Mislim,nisam videla da ima sare u videima...Masnica je bas lepa!Rosal po meni izgleda prelepo!
    girlsblog1112.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Crtezi su mnogo lepi. Svidja mi se Olaf, i skrivalica.☺

    ОдговориИзбриши
  4. Super post :) Imam isti BU parfem i stvarno je fantastican :*

    sonjastojiljkovic123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Pročitala sam knjigu ''Hobit'' i jedna je od mojih omiljenih. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Super post, posebno mi se svidja crtez golden snitch-a!! :)

    rancicmilena.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Super post!Imam slicne favorite..Vidim da imas morning rose iz rosal kolekcije,moja seka ima violet touch(valjda se tako zove ) i mazem joj,ako nisi kupi ga,super je :)

    ОдговориИзбриши
  8. slazem se da je Hobbit odlican,nedavno sam procitala knjigu :-)
    http://nevergiveup656.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican post! Ovu solju sam videla sinoc u JOY magazinu, ako nisam pomesala. Preslatka mi je, i videla sam da je cena nekih 200 din. Ako je vidim negde, moracu da je uzmem jer obozavam sove *____*
    Svi pricaju o tom Hobitu.. Ja uopste nikada nisam odgledala ni ceo film, niti sam citala knjigu ali izgleda da cu morati da vidim sta je tu toliko zabavno :D
    Uvek nekako zakasnim s tim ''trendovima''. Npr, kad je Twilight saga bila aktuelna, ja uopste nisam obracala paznju na novinske naslove, postere glavnih likova... I posle godinu dana od premijere poslednjeg dela, Breaking down part 2, tek sam se tad zaljubila u film, glumce i radnju.. Eeehh, Danijela, Danijelaa :')


    girlyworld07.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Super post! Baš mi se dopadaju slike. :)♥

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Predobar post! Od ovoga mi se najviše dopada mašnica i šolja! :)

    POSETITE MOJ BLOG NOVI POST JE TU!
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Odusevljena sam soljom imam slicnu sa sovom i takodje je bas volim!

    http://doityourselflady23.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Super ti je post! Konačno još jedan zaluđenik za Hobita! ☺Nisam jedina hehe, samo što sam ja prvo pročitala knigu pa onda gledala film, ali nema veze. ♥

    ОдговориИзбриши
  14. Sve je prelepo! Posebno šolja, mašnica i lak za nokte! :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. Predivan post, inace obozavam tvoj blog i zaljubila sam se u Sovicuu <3

    Moracu da je nabavim. ♥

    POSETITE I MOJ BLOG --------------------> http://bartalove.blogspot.com/ ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  16. Post je odlican. Slike su bas dobre. Masnica je slatka kao i solja <3

    ОдговориИзбриши
  17. Super post. Slike su super. I kvalitet je predobar. Ja obozavam L'OCO Lip Balm. Ekstra je i neguje usne. Uvk su mi mekane. Uzvrati follow
    justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!