петак, 16. јануар 2015.

Get ready for SCHOOL

-Kao što svi znate bliži nam se kraj ovog kratkog raspusta i za nekoliko dana krećemo u školu, verujem da to nikoga ne čini srećnim. Ja u školu krećem 20. januara, u utorak, a čula sam da su neki već krenuli.
-Meni je već za prvu nedelju zakazan test koji obuhvata veoma veliku oblast i počela sam da učim još pre nedelju dana. Nastavnici će sigurno početi da propituju prve nedelje, nenajavljeno. Da biste izbegli loš utisak ili ocenu, obnovite zadnje dve lekcije iz svakog predmeta. Koliko god da ste sigurni da tu lekciju znate neće vam škoditi čitanje još jednom.
-Navikli smo na ustajanje u 10-11h, ali sad to neće biti moguće. Ukoliko se ne navikneš u ovih nekoliko dana na ustajanje u 7h ne verujem da ćeš stići na vreme prvog dana. Uveče lezi oko 21h da bi se ujutru probudila odmorna i na vreme. Tinejdžerima je potrebno 8 do 9 sati zdravog sna.

-U novo polugodište uđi veselija i srećnija. O testovima i pismenim zadacima razmišljaj pozitivno. Kako? Zapamti da što je više testova i pismenih zadataka, propitivanja ti se bližiš letnjem raspustu.
-Pre prvog dana škole se opusti uz neku knjigu ili napuni kadu i sipaj penušavu kupku. Samo zalegni i isprazni bojler. Ukoliko nemaš kadu poslužiće i tuš. I trkni do prodavnice i kupi jedan sladoled. Zaboravi na zimu, samo se opusti. Za mene nema boljeg opuštanja od sladoleda.

-Nadam se da sam vam bar malo pomogla. Od danas ću morati malo manje da pišem, 2-3 posta nedeljno, naravno, zbog škole.
-Sutra snimam novi video i mislim da će to biti najbolji video dosad.

POGLEDAJTE MOJ OVONEDELJNI VIDEO OVDE

NAPIŠITE O ČEMU SLEDEĆEM DA PIŠEM!



10 коментара:

  1. Odlican post Teodora. Meni je to malo glupo sto odmah bombarduju ogromnim testom. :P

    Posetite moj blog:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Kako ubacujes muziku u video snimke? Kako sredjujes snimke?
    Jos jedno pitanje. Kako pravis to "ovde" i onda kada kliknemo odemo na tu adresu?

    ОдговориИзбриши
  3. Definitivno super ideje za one koje neznaju kako da se organizuju.Ovo i ja radim ja sam takodje pocela uciti jer imam kontrolni iz srpskog koji obuhvata citavo gradivo iz prvog polugodista.

    ОдговориИзбриши
  4. Drago mi je što još neko piše o predstojećem polasku u školu, uskoro će i na našem blogu biti reči o tome, ali otom-potom. Baš me zanima o čemu će biti taj novi video :D
    Sledeći post može da bude DIY ili tako nešto :)

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post, igurno ce veoma pomoci. :)
    http://cornerr13.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Post je bas super. Slazem se sa tobom sve sto je vise testova, propitivanja i pismenih zadataka blizimo se ljetnom raspustu. Bas si to dobro rekla. Sve pohvale za post :)

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post. Sve pohvale i za blog.
    Pratim te ako možeš uzvrati
    http://suzanas1.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Heii♥ Posjeti moj blog teensbysara.blogspot.com.blogspo.com i uclani se, ako možeš i komentiraj nešto.No, ako želiš biti blogerica javi mi se. Hvala ti mnogooo♥

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...