понедељак, 05. јануар 2015.

DIY eye mask


-I evo ga, prvi DIY post u ovoj godini. Ovakve maske sam prvi put videla u jednoj španskoj seriji, verolavili ili ne, i bile su mi grozne. Nisam znala ni kako se zovu, ništa. Karakterisala sam ih kao: 'Nešto nabudženo što se stavlja na oči dok spavaš'. Izgleda da kako rastemo naši stavovi i ukusi se menjaju. Sada su mi veoma slatke, pa sam rešila da napravim jednu za sebe, a morala sam da slikam da bih objavila da možete i vi da napravite.

Potrebno:
-2 različite tkanine
-vata
-papir
-olovka
-marker
-makaze
-igla i konac
-Prvo preklopite papir na pola i nacrtajte jednu stranu maske, kao na slici, kako bi vam obe  strane bile jednake.


-Sada to tako i iseci, ali nemoj tik uz liniju većna razdaljini od 2-3mm.


-Kada otvoriš dobijaš oblik maske za oči.


-Sada markerom precrtaj na unutrašnjost tkanina.


-Izreži, ali ovoga puta uz samu liniju.


-Sapa spoji i počni da šiješ. Što sitnije šiješ biće lepše.


-Kada budeš pri kraju ostavi malo i tu uguraj vatu. Pravilno je rasporedi i nemoj puno da staviš, samo koliko treba.


-Kada sve to lepo uradiš završi šivenje.


-Kada si završila na zadnjoj strani ušij lastiš.


-GOTOVO! Sada možeš da odmoriš svoje oči u ovim iscrpljujućim zimskim danima.

Ukoliko pokušate volela bih da vidim kako vam je ispalo, šaljite na imejl: onajesve@gmail.com

POGLEDAJTE MOJ OVONEDELJNI VIDEO  OVDE








28 коментара:

  1. Baš je cool maska,napraviću pa ću ti poslati da vidiš :)

    Ako želiš,poseti moj blog:
    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post Tea(ako mogu tako da te zovem)



    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. UOPŠTE NE VIDIM SLIČNOSTI TOLIKE U POZADINI

    ОдговориИзбриши
  4. NEŠTO MI SE NE SVIĐA MASKA!!!
    MASKE TRB DA BUDU MALO RAVNIJE NE OVOLIKO PUFNASTE,INAČE TKANINA JE LEPA!!!!!
    I DA JOŠ NEŠTO!!!!
    DOBIĆEŠ VELIKI HEJT OD MENE AKO NE BUDEŠ OBJAVLJIVALA SVE KOMENTARE!VALJDA ZA TO SLUŽE BLOGOVI
    NEKAD POZITIVNO NEKAD MANJE POZITIVNO!!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Na slici su samo tako ispale. Inače, objavljujem sve komentare bez obzira kakvi su.

      Избриши
    2. Sta njoj znaci tvoj hejt? Ima nas koji volimo njen blog i pratimo ga.

      Избриши
    3. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши
  5. i da nemoj da misliš da ovo piše ALEX ovde jedna njena BFF ,koja je brani!!!
    samo nemam blog da bih bila vidljiva!!!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vidi. Ja stvarno nisam mislila ništa loše, Anonimac me je uvalio u žestoke probleme. Rekla sam da mi se njen izgled bloga sviđa i slično je samo po tufnicama, ja ne mislim da me ona kopira. Ne znam šta je još to Anonimac našao, pa da me sad svi zbog toga mrzite!

      Избриши
  6. Ideja mi se mnogo sviđa, a maska je ispala fantastično!
    Pogledaj moj blog:http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Anonimac je zapeo za tu pozadinu. Ahahahaha. Maska ti je divna. Ideja je savrsna..♥ *-* Ja vec imam masku za spavanje, dobila sam je ali je ne koristim, ali ovo je ipak prelepo. Sve pohvale Teodora..♥♥
    http://worldarounyo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pozadina pa pozadina kao da je bitno bittno je da nam blog napreduje :)

      Избриши
  8. Post je super, kao i maska! Mnogo je dobar ovaj DIY! Masku si super ukrasila. Da, neobracaj paznju na hejtere!!! ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  9. Prelepa maskica, moram da napravim jednu haha, anonimus izgleda nema pametnija posla haha.

    http://milenafashion123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Bas zanimljiv DIY projekat.Uradila bih ga,ali na moju veliku zalost :(, nemam tkanine:(((((((..Ne obaziri se na hejtere,jer imas 80 citaoca koji te vole i podrzavaju<3!!!

    ОдговориИзбриши
  11. Super je ideja.Maska ti je odlicno ispala.Napravila bih ja nju da nisam toliko smotana za iglu i konac -_-
    Inace novi izgled bloga ti je odlican.

    http://dnevnikjednetinejdzerkee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. A sta vam je sa tim pozadinama vise.
    Ako imaju slicne Teodor i Alex, one ce to rijesiti. Shvatam da je BFF zastitila, ali da neki tamo ko prvi put cita njen blog da se mijesa.. A za BFF (koja nema blog) mogu da kazem da ga otvori i vidi kako je to tesko ne kopirati tudji blog i trpjeti kopiranje. Nisam mislila nikoga povrijediti ovim. I ovo nije bilo namjereno Teodori i Alex, vec hejteriima anonimcima.


    Maska je pree. Kad dodjem kuci pravim je ♥

    ОдговориИзбриши
  13. Pa ja ne znam ko je zbunjen ko lud ko normalan. Pozadine su iste! Pa sta! Najbolje bi bilo da svi imamo bele i kraj. Boze svaki dan se svadjate zbog najmanjebitne stvari:pozadine! Ako se nekome svidja blog moze i moja slika biti na pozadini (ne preporcujem, imace citaoci traume) a da oni to citaju! Ne ulazi se na blog zbog pozadine nego zbog tekstova!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Anonimci su presli sve granice ja sam ukinula anonimne komentare kako me ne bi nervirali i to svima preporucujem

      Избриши
  14. Post ti je super!Ja obozavam kad netko pravi post o svojoj sobi,to mi je jednostavno super.Soba ti je prelijepa i ovi crtezi su WoW .. Imas super ideje i mozda i ja nesto napravim :

    teenlife4244.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Oprosti,zbunila sam se to sam mislila napisati na drugi post.... Inace pokusat cu napraviti ovu masku

      Избриши
  15. Pogledaj i moj blog tek juce napravljen <3
    http://anastasijabeauty.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  16. Jaoo pa ovo je predobroo ♥ Kada budem imala vremena napravicu :)

    http://jeleninkutak16.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...