недеља, 18. јануар 2015.

DIY bow


-Odavno je nekoliko vas tražilo da pokažem kako sam napravila mašnicu iz outfit posta, a meni su ideje iz glave iščeznule, najverovatnije zato što sam preokupirana oko škole, pa sam rešila da vam pokažem. Iskoristila sam da napravim još nekoliko mašnica za mene, opsesija.
Potrebno ti je:
-tkanina
-makaze
-lepak ili igla i konac

-Za početak preklopi tkaninu nekoliko puta na širinu prikladnu za mašnicu i iseci višak.


-Sada zalepi kraj, kada si dva puta preklopila.  Ja sam koristila lepak zato što je lakše nego sa iglom i koncem, ali je sa iglom i koncem sigurnije. Mada, ukoliko lepo uradite sve nećete imati problema.


-Presavij jedan kraj tako da kada presaviješ drugi kraj budu jednaki i na sredini.


-Isto tako presavij i drugi. Neka malo preklapa ovaj prvi i tako ga i zalepi.


-Od  isečenog viška iseci manje parče i dva puta ga preklopi, debljine nokta. Višak iseci.


-Zalepi kraj, kao i veće parče tkanine.


-Sada naboraj veće parče tkanine po sredini.


-Na kraju na sredini obmotaj manjim parčetom tkanine i zalepi kraj.


-Nadam se da vam se sviđa ovaj DIY.

-Moram da vas obavestim da nisam snimila video, ali snimiću u narednih nekoliko dana i videi odsada neće izlaziti isključivo vikednom već kada budem imala vremena tokom nedelje, zbog škole.

Ukoliko pokušate obavezno mi pošaljite kako je ispalo, opsednuta sam mašnama i volela bih da vidim, na mejl onajesve@gmail.com ili stavite na svoj twitter ili instagram nalog uz #DIYwithTea.

Napišite o čemu sledećem da pišem!









21 коментар:

  1. Samo da ulovim vremena i da nadjem neku lijepu tkaninu sigurno cu napraviti.Vjerovatno cu staviti na instagram a mozda ti posaljem i na mail :)

    ОдговориИзбриши
  2. Nije bas objasnjeno najbolje ali okej probacu :-)
    Pisi o savetima za skolu i diy ideje hrane za skolu :-)

    ОдговориИзбриши
  3. Odlična ideja, baš mi se dopada! :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Dobra ideja, videla sam negde na yt tutorijal za mašnicu i još od tad imam želju da napravim ali ne mogu da nađem šnalicu koju bih zalepila na tu mašnu pa da mogu da nosim na glavi... :(
    Ako me razumeš :D

    girlyworld07.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Preslatke suu ♥
    Poseti moj blog i uclani se http://jeleninkutak16.blogspot.com :)

    ОдговориИзбриши
  6. Mnogo su slatke! Potrudicu se da i ja napravim neku!:))

    http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Jaoj mnogo je slatka masnica. Napravicu jee..☺♥

    ОдговориИзбриши
  8. Znala sam za ovaj DIY ranije i obozavam to sto je tako prost a napravis prelepu masnicu. :)

    Novi post + video je na mom blogu:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Kako da zakacim to bilo gdje? Za kosu ili odjecu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obično se koriste za kosu, ali ukoliko imaš neku još ideju možeš i tako. ☺

      Избриши
  10. Ma znam to.. hahaha ali s cim da zakacim? Msm necu ulijepiti u kosu? :D

    ОдговориИзбриши
  11. Pa najbolje da zalijepim snalicu na masnu... hvala obozavam tvoj blog. Omiljeni mi je

    ОдговориИзбриши
  12. Gde su kupila tkaninu tu? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moja baka je zadužena za nabavljanje tkanina pošto ova voli da šije i plete. ☺

      Избриши

A evo šta vi mislite...