понедељак, 12. јануар 2015.

Decor your room for WINTER

-Juče sam objavila video o dekoraciji sobe za zimu, a već sada pišem post. Ovo su neke dodatne ideje koje nisu mogle da stanu u moJ videO, a i ne mogu sve baš da priuštim svojoj sobi trenutno, pa su tu razni predlozi.

-Pokušaj da napraviš, ili ako vidiš negde kupi, ovakve ili slične 'dve' slike za zid jer stvarno veoma lepo izgleda. 

-Od papira napravi punooo zvedica, po dve za svaki lampion, i jednu zalepi sa jedne strane, a drugu sa druge strane lampiona i zakači na svoj prozor. Ukoliko imaš naslon na svom krevetu tu možeš da zakačiš, takođe, ali mislim da je lepše na prozoru.
-Na Pinterestu sam pronašla ovu super ideju koja dolazi od Mr.Kate. Selfie wall. Trebaće vam punooo vate i samo na neki veliki karton, ili na određeni deo zida zalepite i  #SelfieTime.
-U sobu obavezno ubacite i mekani prekrivač, jastučiće i čupav tepih. 
-This is MUST HAVE but I DON'T HAVE! Ovo me oduševljava, koliko je lepo. Pleteni prekrivač i navlaka za jastučiće. 

                                                

-Ubaci i jastuke sa raznim zimskim motivima Možeš ih kupiti, a možeš i sama napraviti veoma lako. Sada vas ostavljam da uživate u još ideja za uređenje sobe.


-

POGLEDAJTE MOJ OVONEDELJNI VIDEO OVDE

NAPIŠITE O ČEMU SLEDEĆEM DA PIŠEM!





8 коментара:

  1. Jao,zvezdice su prelepe,i takodje mi se mnogo svidja ovaj pleteni pokrivač,ali definitvno zadnja slika je divna,a jednostavno želim tog čupavca. xD ♥♥

    ninasmagicalkingdom.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Prelepe slike si pronašla. Ideje su odlične! :)

    diaryofdreamer07.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Zvezdice su preslatke i mnogo mi se sviđaju a takođe i predzadnaja slika.


    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Baš interesantan post, kao i video. :)

    Pratim te, uzvrati ako možeš:)
    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Bas je dobar post! :)

    Posetite moj blog:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Post je odlican. Jako mi se svidaju dekoracije. Za oko mi je upala ova prva. Potrazicu negjde ove slike pa cu staviti na zid. :)

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Super su ti i video i post:)!Mozes li da posetis moj blog i da se uclanis ako ti se svidi:girlsblog1112.blogspot.com.Mozes li da u koemntar ostavis neki savet,posto si stvarno sjajna blogerka i mednju omiljenima si mi:)...

    ОдговориИзбриши
  8. Bas ima predivnih ideja,divan post! :)

    http://doityourselflady23.blogspot.com/2015/01/make-you-own-planner.html?showComment=1421248806133#c6110445736718436803

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!