четвртак, 08. јануар 2015.

BU Trendy recenzija


-Kada sam se probudila 31. decembra videla sam još jedan poklon ispod jelke i pretpostavila sam da je to poklon za mene. Otprilike sam već znala šta je to, ali sam ćutala. Kada je prošla ponoć rešila sam da prvo svi otvore svoje poklone, želela sam da sebe držim u neizvesnosti. Kada sam otvorila bila sam u pravu, to je bio još jedan set iz BU-a, a poklon je bio od mame.


-U setu sam dobila parfem i dezodorans BU Trendy. Dopada mi se što je ambalaža crna, a tu je jedan 'leptir' ljubičaste boje. U sredini leptira se je  narandžasta boja. Super je što sada imam jedan koji odudara od svih onih svetlih boja.


-Kao i svi BU-ovi parfemi i ovaj je bio u konzervi. Bila sam prijatno iznenađena kada sam otvorila konzervu i izvadila parfem. Bočica je narandžaste boje. Veoma kul izgleda i kada bih stavila parfem pored konzerve onaj koji ne zna da to ide zajedno nikad ne bi pomislio da to ide zajedno, sve dok ne bi pročitao natpis.

-A miris? Miris je baš u trendu. ☺ Ovo je pre svega originalan miris, baš za mlade devojke. Oseća se svežina, samopouzdanje...  Glavne note su mošus, mandarina i božur, ali ja najviše osećam ružu i mandarinu. Ovo je možda jedan od najlepših BU parfema.
-Oseća se oko 2-3 sata, ali skoro sam otkrila nešto što je stvarno super. Bilo koji parfem kada poprskate na odeću ostaće tokom celog dana! Verujte, istina je, ja sam probala. Džemper na koji sam poprskala je i sledećeg dana mirisao. Miris nije preterano jak, ali za razliku od drugih...

-Dezodorans miriše isto, samo malo slabije i miris nije dugotrajan, kao kod parfema. 


Imate li vi ovaj BU parfem ili dezodorans, kakvi su vaši utisci?

-Paketići za giveaway će uskoro početi da pristižu, kada budem imala 100 čitalaca pravim giveaway.

POGLEDAJTE MOJ OVONEDELJNI VIDEO OVDE



15 коментара:

  1. Post je veoma dobar :* <3

    Posetite moj blog, tu je novi post.
    http://jovanadiaary.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Nemam Trendy. ;'(
    Odličan post, obožavam tvoj blog! ♥ I daaa, parfem naprskan na odeću, ali i na kosu duže mirišee!

    ОдговориИзбриши
  3. 31 januara? Ja cu da kupim BU paket obozavam ih nisam nikada imala BU ali mi je BFF pozajmila njen parfem Candy love i od tad ja sam poludela za njjima

    ОдговориИзбриши
  4. Nemam ovaj ali sam imala Candy Love koji sam potrosila nazalost.Ali mama mi je obecala kupiti jos jedan set ili parfem od B.U.-a,pa mozda izaberem ovaj.I to za odjecu kada se poprska ja tako uvijek radim.Uvijek mi je trajao i iduci dan,i imala sam jedna parfem kao kod Ive i kaze da njoj ne traje dugo dok je meni trajao haha,sad znam zasto :)

    ОдговориИзбриши
  5. Nemam ovaj ali imam par drugih, najnoviji koji sam dobila je BU Rock Mantic i svidja mi se kako mirise, a i kako izgleda. :)
    Dobar post, svidja mi se. :)

    Poseti blog:
    diaryofdreamer07.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Imam 2 B.U dezodaransa.Svi lepo mirišu ali ne volim previše da ih stavljam.
    Imala sa B.U takav parfem ali u staklenoj bočici ali se razbio i bio mi je jako žao jer je predivno mirisao.

    Ako budeš imala vremena poseti moj blog:
    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Ja imam 2 B.U dezedoranasa,ovaj nemam.Dopada mi se tvoj post,jer si opisalai sada znam da ću da kupim.

    ОдговориИзбриши
  8. Imam B.U. i baš ih volim. Omiljeni mi hearbeat, beli sa srcem. Planiram da kupim i ovaj hehe. http://milenafashion123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Super post. Čini mi se da je dobar proizvod, verovatno ću ga i sama isprobati :)


    Poseti moj blog i učlani se ako želiš : http://march-baby-dreamer.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Imala sam ovaj B.U. dezodorans. Bio mi je omiljen.
    http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Odlican post. Ja imam plavi i zeleni B.U. i zaista je istina da kad naprskas parfem na komad odece, ostaje ceo dan. :)

    Posetite moj blog:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Super rezencija. ;D
    - nazalost , nemam voaj , ali imam B.U. Fancy Cinderela , imas divnu ambalazu & super mirise , preporucujem. ^--------^

    ОдговориИзбриши
  13. Super rezencija. ;D
    - nazalost , nemam voaj , ali imam B.U. Fancy Cinderela , imas divnu ambalazu & super mirise , preporucujem. ^--------^

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...