субота, 10. јануар 2015.

Boring WINTER days

-''Jedva čekam zimu! Biće snega, praviću Sneška, grudvaću se sa drugaricama....'', očekivanja se nisu baš obistinila, za većinu. Mrzi nas da izađemo iz kuće, hladno je, jedva da izdržimo pet minuta. U kući se dosada nastavlja, već je pomalo dosadio i internet, i ceo raspust će biti tako dosadan da ćemo jedva čekati školu.

-Pravljenje DIY projekata nikad ne može da bude dosadno. Ja sam uvek za. Postoji toliko zanimljivih, a lakih ideja da ne znam odakle da počneš. Veoma možeš da ulepšaš svoju sobu, a i zabavićeš se. Ukoliko nisi vešta u pravljenju DIY projekata ne odustaj. Možda ti nije dan, a za sve postoji sutra.

-Počni da pišeš! Počni da pišeš priču ili dnevnik. Možda ti zvuči kao dosadno, ali je veoma zabavno. Možeš da pišeš o čemu god želiš. Simpatiji, omiljenoj poznatoj ličnosti, porodici, o svom životu.... ili, ako se odlučiš za dnevnik, jednostavno opiši kako provodiš svoje dane najlepše što možeš.


-Organizuj party, ali po danu! Pozovi svoje drugarice da dođu kod tebe i neka one nešto donesu, a nešto ćeš ti. Napravi malu 'dnevnu žurku'. Dovoljni su neki kolači i sok.  Dva sata tračarenja ne može da bude dosadno, nikad.

-A što jednostavno ne bi napunila kadu, stavila penušavu kupku i opustila se? Kao u serijama. Uzmi neku knjiga i čitaj je, a pored stavi neku šolju čaja ili čega god. I nemoj brzo da izlaziš. Svako voli kupanje u kadi i u toploj vodi.

FILMOVI:

1.Elf
-Smešan, lep, zanimljiv film. Možda jedan od najlepših Božićnih filmova, ali nije Božić. Ukoliko niste, bacajte se ovog trenutka na gledanje. Jedan vilenjak koji je izrastao tri puta veći od čoveka i od najvećeg vilenjaka traži mesto gde će se uklopiti.

2. Hobit 3

-Ne znam šta je sa vama, ali ja obožavam ovakve filmove. U bioskope je nedavno stigao i završni deo 'Hobita' i meni se veoma svideo. Ukoliko ste gledali drugi deo znate da Šmaug kreće da opustoši grad. U trećem delu će to i uspeti dok ga ne zaustavi Bard, crnom strelom. Pošto se proširila vest da je Planina oslobođena od Šmauga, mnogi kreću da je osvoje, a među njima su i armije Orka.....

3. Luda noć u muzeju 3


-Ovaj film je tek stigao u bioskope i nisam ga još pogledala, nadam se da uskoro hoću, ali sudeći po prethodnim delovima mislim da će biti urnebesno smešan. Uostalom, pogledajte trejler i procenite sami.


-Krećem sa snimanjem novog videa!

POGLEDAJTE MOJ OVONEDELJNI VIDEO  OVDE

NAPIŠITE O ČEMU SLEDEĆEM DA PIŠEM!

8 коментара:

  1. Gledala sam Hobit 3 u bioskopu i jako mi se svideo.
    Pa ja bih volela da u sledećem postu opišeš svoj dan ili jutro a može i neki DIY.
    Ako želiš pogledaj moj blog:
    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! Pozadina je odlicna, bolja od prosle! Mnogo mi se svidja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Samo tako nastavi sa blogom, super si, i sa Youtube kanalom, naravno. Super si!!! ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Gledala sam "Luda noć u muzeju" i baš mi se svideo, a "Hobita" ću gledati sledeće nedelje. Jedva čekam, to mi je omiljeni film!

    ОдговориИзбриши
  5. Gledala sam ovaj film ,,Luda noć u muzeju'' odličan je za neko nedeljno popodne sa porodicom. Ja sam išla sa društvom i smejali smo se, stvarno je super. :D

    diaryofdreamer07.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Slazem se sa tobom oko raspusta. Dopada mi se ideja sa teglicom. :) Odlican post.

    Posetite moj blog:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Veoma dobar post, svaka čast.

    Posetite moj blog:
    jovanadiaary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Prva slika je mnogo lepa. Pokusacu to da napravim..♥

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...