недеља, 25. јануар 2015.

Avon recenzija: cocoa butter hand cream & body lotion

-Početkom nove godine su mi stigli novi proizvodi iz Avona. Kako sam ih dovoljno 'testirala', usledila je recenzija, normalno ☺
-Pre sam retko kupovala proizvode za kožu iz Avona, to su najviše bili lakovi, možda poneki komad šminke. Dok sam listala katalog ova dva proizvoda su me privukla, po opisu, a i po ambalaži.
-Cocoa butter krema za ruke miriše predivno. Oduševila sam se kada mi je stigla i nisam se pokajala što sam naručila. Ne miriše baš kao kakao, možda malo više miriše na čokoladu. Mogla bih da je mirišem celog dana. Čak i kada moje ruke upiju kremu oseća se posle 2-3 sata, verujte mi.
-Krema je AVON Care proizvod i  potrebna je veoma mala količina da bi se razmazala po rukama. Omekšava i neguje ruke. Ima neku bež boju, ali na slici se ne vidi. Sadrži 100 ml.

Ambalaža: 10
Efekat: 9
Miris:10
Boja: /

-Nisam navikla da koristim losione za telo, ali od kad mi je stiglo ne prestajem da ga koristim. Mažem ga na suvim delovima tela i mogu da kažem da veoma hidrira kožu.  Uzela sam sa mirisom smokve, ali ima još puno lepih mirisa. Imam osećaj da tu nije samo smokva, miriše još neko voće, ali ja ne mogu da procenim šta je to.
-Koža, kao i kod kreme, miriše i nakon 2-3 sata. Ima rozikastu boju i nije preterano mastan, što mi se dopada. U  tubici je i jedino mi se ne sviđa što moram da pritisnem veoma jako da bi izašlo iz tubice. Ostavlja BLAGI sjaj na koži. Sadrži 200 ml.

Ambalaža: 8
Efekat: 10
Miris: 9
Boja: /

Koji je vaš omiljeni AVON proizvod?

Uskoro krećemo sa novom, malo kraćom, serijom postova. ☺

Pogledajte moj ovonedeljni video ovde

NAPIŠITE O ČEMU BISTE VOLELI DA PIŠEM!


24 коментара:

  1. Moja sestra je imala Cocoa Butter i stalno sam je podkradala:).Sad saam narucila istu tu kremu ali za lice,jedva cekam da mi stigne!Miris je predivaaan!Mozda kupim ovaj losion,razmislicu..Obozavam Avon!
    girlsblog1112.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Jako volim da čitam recenzije. Ne poručujem iz Avona skoro nikad, ali moraću da počnem s obzirom da ga svi toliko hvale. Počela bih sa nekim karminom, ne znam je l' imaš iskustva sa avon karminima. Ako imaš, napiši mi mišljenje na girly.world452@gmail.com :)
    Bila bih ti jako zahvalna! <3
    Lepo si opisala proizvode, vidi se da si se trudila.

    girlyworld07.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Krema za ruke mi se bas svidja. Ja imam kupku koja slicno mirise.♥

    ОдговориИзбриши
  4. Super post!☺
    Posebno mi se svidja krema za ruke, jer ne koristim losione! Sigurno cu je naruciti!

    http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. kopiras blog Beauty by Alex nije te sramota

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ok. Ako ti tako misliš ne vidim zašto čitaš moje postove? :)

      Избриши
    2. Ne kopira. Ne volim da se mesam u svadje na drugim blogovima, ali moje misljenje je da ne kopira Alex. Alex ima post o Avonu, ali nema veze i Teodorina zelja je bila da napise post o tim proizvodima koje je narucila.

      Избриши
  6. I ja sam nedavno naručila kremu iz Avon Care kolekcije, samo što je u pitanju crvena, glicerinska. Ne znam zašto sam baš nju odabrala, verovatno zbog lepog pakovanja, ali miris mi se uopšte ne dopada. Lepo neguje ruke, ali prosledila sam je mami baš zbog tog mirisa. :) Generalno, volim skoro sve avon proizvode. Trenutno mi je favorit balzam od breskve i pamuka, koji koristim za usne i zanoktice, odličan je! :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Veoma lepa recenzija :)
    Ja u AVON-u kupujem uglavnom karmine ili lakove :)

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Isti takav post je uradila Alex pre 2 dana!!KAKO TO DA TI JE BAŠ SAD PALO NA PAMET DA GA URADIŠ I JOŠ STAVIŠ ISTO PITANJE NA KRAJU KAO ONA? ?I ODG MI NE IGNORIŠI PITANJA!!:-/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Alex je uradila Avon recenziju, i ja sam. Proizvodi su drugačiji.Kupila sam i rešila da uradim, je l' to problem?? A pitanje STVARNO nisam primetila, ako hoćete verujte, ako ne ok. :)

      Избриши
    2. Mozda je stvarno slucajno. Uostalom Alex sigurno nije objavila post pre nego sto je Teodora narucila proizvode jer treba vreme da ti proizvodi stignu. Kada su joj stigli sigurno je zelela da napise recenziju. Ne zelim sada da branim Teodoru, a okrivim Alex jer su mi obe jako drage. Ali mislim da ovo moze biti slucajnost. Samo ne znam za ovo pitanje. Kako je to slucajnost? Dobro, mozda i jeste, ali su male sanse. Opet ne krivim Teodoru ni zasta. Ona je samo zelela to da objavi. E, sada sto se poklopilo dva dana posle Alex,... Sve je samo slucajnost, barem se nadam da jeste.

      Избриши
  9. Izgleda super i po recenziji mozemo da zakljucimo da i jeste! :)

    http://cornerr13.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Sve si lijepo objasnila,imala sam ovu kremu za ruke,mirise preedivno,a ovaj losion za tijelo nisam imala,mozda ga narucim nisam sigurna.

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post, vidi se da si se potrudila. Samo tako i ne obaziri se na anonimne hejtere. :)♥

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Ako mene nešto nervira to su ovi anonimni hejteri.
    Blog ti je super. Samo tako nastavi. Hejteri su samo ljubomorni što tebi odlično ide. Svako može ovde da piše o čemu hoće. Tome i služe blogovi, da napišemo svoje mišljenje.
    Imam istu takvu kremu za ruke. Odlična je, a ti si je savršeno predstavila ovde. ;)
    http://ljubavnaprvocitanje.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Jako mi se dopada ovaj post. Obozavam AVON-ove proizvode a pogotovo kremice za ruke i maske za licee. Imala sam losion za telo od jagode, cini mi se, i veoma mi se svideo. A sto se tice tvog bloga, izuzetan je i redovno ga citam. ♥

    Inace, napisala sam novi post na svom blogu -----------------------> http://bartalove.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  14. Draga, post je super. Imam ovu kremu fenomenalna je. Meni se miris baš sviđa. Što se tiče losiona, ja imam neki, ali ne znam tačno od čega je. Blog ti je super, redovno ga pratim. Postovi su ti fenomenalni. Član bloga sam odavno. Sve pohvale za post. Rezencija je super. Ja sam jedno vreme radila u Avonu i skoro sam prestala ali stvarno imaju fenomenalne proizvode.... <3
    http://suzanas1.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. Smatram da si se ti dooosta promijenila(nabolje ofc).. i ja mislim da je tvoj blog jedan od najboljih.. ee ali najozbiljnija sam...sto je najvaznije.. redovna si.. postovi su ti *.*... a takodje si odlicna u skoli i na youtubu(mislim da nije bilo potrebe da brises one videe na youtubu jer su bili extra).. tako da ZELIM DA TI BLOG BUDE JOS BOLJI I JOS USPJESNIJI!! OD SVEG SRCA ♥♥

    ОдговориИзбриши
  16. Odlican post. Recenzija mi se bas svida kao i ova dva proizvoda, posebno krema. A losione ne volim bas puno. Tako da cu probati da kupim Cocoa butter kremu :)

    ОдговориИзбриши
  17. Zanimljiv post, a i novi izgled bloga je lep http://milenafashion123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  18. Baš je neprimeran komentar da bilo koga kopiraš... Jednostavno imaš potrebu da sama izneseš svoje mišljenje o nekim proizvodima i naravno da su te iste proizvode drugi već probali... U svakom slučaju, samo ti nastavi, jer ja pratim tvoj blog i dobro su mi došli ovi saveti :*
    New post is here : http://lamiastoria018.blogspot.com/2015/01/50-nijansi.html

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...