уторак, 16. децембар 2014.

Q&A

-Sakupilo se puno pitanja na postu ''Q&A-postavite pitanja'' i nisam više želela da čekam. Odgovorila sam na sva pitanja i nadam se da ste me malo bolje upoznali.


  1. Počela sam da pratim druge blogere i sve te ideje su mi se svidele i u glavi su počele da mi naviru nove ideje. Svi tekstovi drugih blogera su me naterali da naparavim svoj blog.
  2. Moj blog je bio, u početku, samo još jedna kopija, ali sam vremenom počela da se oslobađam. Skupljala sam sve više i više čitalaca i moj blog je postao popularniji i čitaniji, veoma mi je drago zbog toga.
  3. Od kada sam pogledala Bethanyn prvi video imam veoma jaku želju da započnem sa YouTube kanalom. Vremenom su se ideje gomilale u mojoj glavi. Nekako, sve ideje koje imam, vezano za YouTube, idu sa vremenom. Možda to niko neće razumeti, ali sve se vezuje za određeni vremenski period.
  4. 1.Sofijin kutak
    2.Tijana's diary
    3.Viva la fashion
    4.Nina's magical kingdom
    5.On my way
    6.Runa-Luna blog
    7.Perfection is boring
    8.Iva's special section
    9. Natalijin kutak
    10.Beauty by Alex
  5. ''Be you''
  6. 1.Kada će objaviti novi video
    2.Da li hoće da pogleda moje video snimke
    3.Hoće li da objavi još neku pesmu
  7. Budite svoji i ne brinite ni za čije mišljenje, važno je vaše mišljenje.




  1. Ma kako brate ko? Sara Jo! Trenutno, pesma 'Blank space'
  2. Ema Watson, a film je ''Harry Potter'', svi delovi.

DA

  1. Znaju.
  2. Možda, u nekoj daljoj budućnosti.
  3. Movie Maker
  4. Mobilnim telefonom.



  1. Na Google-u i raznim sajtovima.
  2. Pinterest.
  3. Obožavam sneg, a ne volim kada je zima sa malo snega (to se kod nas dešava).
  4. Hmmm, zima.
  5. Puuuuuno njih.



  1. Ne gledam je, ali je pratim na blogu i nije mi uzor.
  2. Mobilnim telefonom.
  3. Neke slikam sama, a ostale najviše na Pinterestu.
  4. HEJ! magazin.
  5. Pre sam ga čitala, ali više ne.


  1. Odgovorila sam za film.
  2. Knjiga je ''Nefertiti''.



  1. Facebook Messenger i Instagram.
  2. Odgovorila sam.
  3. Volim kreativne ideje , a ne kopiju.
  4. Štreberka, xexe.
  5. Telefonom, ako misliš na to.
  6. Ovo je peti mesec.
  7. Volim Instagram.
  8. Zima.
  9. Za novembar ima u mom videu, a za ovaj mesec nisam odabrala, još uvek.



  1. Jednostavno mi nešto padne na pamet.
  2. Odgovorila sam na ovo pitanje.
  3. Onako.
  4. Nikada.
  5. Trenutno ne pratim ni jednu seriju.



  1. Da.
  2. U London.
  3. Ne sviram ni jedan instrument.
  4. Odgovorila sam već.
  5. Obožavam, ali se to na meni uopšte ne vidi.


Želela bih da mi sledeći video bude 'Winter tag'. Postavljajte mi pitanja u vezi zime i praznika u komentar. Na sva ću odgovoriti u mom sledećem videu. Imate vremena do petka uveče. Očekujem dosta pitanja.


xoxo,








7 коментара:

  1. Nisam znala da postoji osoba koja vise voli zimu od leta. <3
    Pitanja:
    Caj, toplo mlijeko ili kakao?
    Volis li kugle sa snegom?
    Sta te nervira kod hladnoce?
    Da imas priliku da ti je sneg preko glave sta bi radila? (Ja sam skakala i napravila ogromnog sneska)
    Omiljeni odjevni predmet?
    Pa to je sve.

    ОдговориИзбриши
  2. Dobri su ti odgovori. Postavicu ti pitanja posle. Sad ne mogu..☺

    ОдговориИзбриши
  3. Da li voliš džempere sa printom irvasa ili Sneška?
    Da li voliš kada ti je soba ukrašena ili si tip ljudi koji mrzi makaze i selotejp?
    Šta bi učinila ako imaš sobu punu snega?
    Da li si zavisnica mode (kada je u pitanju zimska odeća)?
    To bi bilo to

    ОдговориИзбриши
  4. Jao pa hvala ti sto si stavila moj blogu u top 10 pmiljenih hvala ti puno,a post je savrsen odlican Q&A


    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Kao i uvek,predivan post.Jako mi je drago sto ti se svidja moj blog ☺
    Pitanja:
    1. Topla čokolada ili Čaj ?
    2. Napolju pada sneg i jako je hladno,ti se vracas iz skole,zubi lupaju jedni od druge koliko je hladno,stižeš kući i... ? xD
    3. Pravljenje sneška ili Igla ? ☺

    ninasmagicalkingdom.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Zorannah ili Glam & Glitter?
    Sta najvise volis da radis tokom zime?
    Sa kim ces proslaviti Novu Godinu i gde?
    Klizanje na ledu ili skijanje?

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!