понедељак, 29. децембар 2014.

New Year's routine

-Ovaj naslov ne govori o jutarnjoj ili noćnoj rutini, već o rutini u mojoj glavi koja se javlja 2-3 dana pred svaku Novu godinu. Razmišljam o godini koja je proletela ispred nas i sebi zadajem zadatke koje moram da ispunim, da promenim nešto u svom životu... Sada je nešto malo drugačije. Prošle godine sam sebi rekla da više ne dozvoljavam da drugi upravljaju mojim životom i da me iskorišćavaju, da naučim da budem ja, da ne gledam šta drugi imaju, a ja nemam... I uspela sam. Sve se promenilo. Sve se to desilo na letnjem raspustu, zbog (u postu 50 facts about me) pomenutog gospodina. Do tada sam samo bila marioneta. I sada se više ne ljutim na njega, zahvalna sam mu. Da njega nije bilo nikada se ne bih promenila. Promenivši se otkrila sam šta je blog i šta rade Jutjuberke. Ovu godinu ću sigurno zauvek pamtiti, jer je ovo bila najbolja godina u mom životu, do sada. Vi ste, takođe, zaslužni za to. Verovatno bih odavno prestala sa blogovanjem kada me niko ne bi podržavao. Sada, kada znam da ima onih kojima pomaže ono o čemu pišem i koji vole moj blog, samo sam još istrajnija u svojoj odluci. I na YouTube-u mi dosta znače vaši prelepi komentari i samo želim da kažem HVALA VAM! Bez vas ova godina ne bi bila potpuna.

-Razmišljala sam o ovogodišnjim zadacima za promenu života i smislila sam. NE ŽELIM NIŠTA DA MENJAM U SVOM ŽIVOTU, ŽELIM DA SVE OSTANE KAKO JESTE! Ne želim da budem savršena, ne želim da imam puno para, ne želim da imam puno garderobe i šminke, ne želim da imam 1000 čitalaca, a da su njih 20 aktivni! ŽELIM DA SE NIŠTA NE               PROMENI I DA SVE OSTANE KAKO JE I BILO!


OBAVEŠTENJE:
-Post 'Na kafi kod Teodore' izlazi 1. januara, u četvrtak.


POGLEDAJTE OVONEDELJNI VIDEO OVDE

xoxo,

5 коментара:

  1. Pogledala sam ti video, lajkovala i ostavila komentar. Da li mozes da u nekom od sledecih postova pokazes kako si napravila karte za Hogworts. Obozavam Harry Pottera i smatram da je to jedan od najboljih filmova ikad napravljenih.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa mislim da je bolje da ti objasnim. Možeš da ih ištampaš sa interneta,a možeš i da nacrtaš. Prvo nađi neku sliku na internetu i uveličaj je do odgovarajuće veličine i precrtaj i oboji sve detalj na njoj. Ja sam jednu napravila, a sve ostale sam iskopirala.

      Избриши
  2. Odlična ideja!
    INAČE NA MOM BLOGU JE GIVEAWAY
    http://ivasspecialseciton.blogspot.com/2014/12/321-new-yearmini-giveaway-for-new-year.html

    ОдговориИзбриши
  3. Kao i uvek odličan post,odličan video.Nemam komentara.I složila bih se sa tobom kada je upitanju moj život i ko kontroliše njime.

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...