уторак, 09. децембар 2014.

Liebster award Tag

Nominovana sam od strane blogerke Tijane (Tijana's diary), Angeline (Shine perfection), Else (Elsin kutak), Pink girls (Moj kutak) i Ive (Iva's special section)  da uradim Liebster award Tag. Odgovorću na jedanaest pitanja i nadam se da će vam se svideti. Kasnije ću nominovati ja neke blogerke.

Pitanja:


1. Gde si rođena?
-U Srbiji, ne otkrivam grad.

2. Opiši sebe u 3 reči:
-Pametna, emotivna i radoznala.

3. Šta je tvoj slatki greh?
-Hmm, pa sve u vezi čokolade, ali mršava sam, tako da...

4. Koji kvalitet najviše ceniš kod drugih?
-Iskrenost.

5. Nadaš se da ćeš u životu postići?
-Da ću imati srećnu porodicu, da ću nastaviti blogovanje i jutjubovanje i da ću upisati školu koju želim.

6. Tri stvari bez kojih ne možeš?
-Porodica, Blogger i muzika.

7. Koji su tvoji omiljeni blogeri?
-Sofija Mirčetić (njen blog) i Tijana Minić (njen blog).

8. Zašto si počela da bloguješ?
-Svidelo mi se kako to rade drugi blogeri i želela sam da svojim savetima pomognem tinejdžerkama.

9. Kada bi mogla da biraš mesto u svetu da se tamo odseliš i ostaneš zauvek, šta bi odabrala?
-London, forever in heart!

10. Šta bi prvo uradila kada bi dobila na lotou?
-Novac nije sve, ali bih svojoj porodici pomogla u svemu što im treba i otputovala bih u London.

11. Šta želiš da budeš kad odrasteš?
-Nastavnica i (kao što je Tijana rekla) srećna.




NOMINUJEM:

Lory (blog)
Ivana (blog)
Anja (blog)
Jelena (blog)

-Nadam se da će ovaj TAG uraditi svi koje sam nominovala. Ko uradi, ostavite link u komentarima.


Uzgred, izvinite što nisam objavila video, nemam vremena da snimim zbog škole. Potrudiću se da snimim što pre, izvinite.

NAPIŠITE O ČEMU SLEDEĆE DA PIŠEM!

xoxo,

2 коментара:

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!