понедељак, 22. децембар 2014.

Get ready for HOLIDAYS with Teodora- Treats

-Još koliko je malo ostalo do Nove godine. Svakog dana se sve više radujem. Što se tiče grickalica, kao najbolja opcija zvuči činijica i u nju sipeš čips ili nešto drugo. To je previše dosadno, istrošeno i uopšte nije zabavno. Treba malo začiniti atmosferu, a i stomak, novijim idejama.


1. New Year lollipop

Potrebno ti je:
-jedna bonžita
-drška od lizalice
-med
-mrvice


-Bonžitu iseci na pola i stavi jedan deo na dršku od lizalice. Do polovine bonžitu prelij medom i na tu polovinu pospi mrvicama, čisto radi dekoracije. Ukoliko ih baš voliš možeš slobodno da umočiš  celu polovinu.


2. Foamed lollipop

Potrebno ti je:
-marshmallow
-slani štapići
-čokolada
-mrvice ili smrskana šećerlema (mislim da se tako prevodi candy cane, možete da koristite i bombone u tim bojama, ja sam koristila bombone)




-Ukoliko ti je marshmallow veliki iseci ga na uobičajene deliće i stavi na slani štapić. Umoči u istopljenu čokoladu, možeš celu, a možeš i pola, i pospi mrvicama ili smrskanom šećerlemom.


3. Magic wand

Potrebno ti je:
-slani štapići
-krem
-mrvice


-Slani štapić do malo manje od polovine umoči u krem i na sam vrh umoči u mrvice.

-Moram se pohvaliti da je sve veoma ukusno i nisam se puno namučila.


Ukoliko pokušate nešto od ovoga, šaljite mi slike na imejl: onajesve@gmail.com


POGLEDAJTE OVONEDELJNI VIDEO OVDE

NAPIŠITE O ČEMU SLEDEĆE DA PIŠEM!

xoxo,




5 коментара:

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!