четвртак, 25. децембар 2014.

Get ready for HOLIDAYS with Teodora-what i forgot


-Približava nam se Nova godina i rešila sam da u ovom postu stavim sve što sam zaboravila i neke nove ideje. Danas nisam imala vremena da islikam ovaj post, slikala sam jedan drugi, trebalo bi sutra da izađe, pa se nadam da mi nećete zameriti jer ću staviti slike sa interneta. Ovaj post planiram od pre neki dan i sakupljala sam sve potrebne stvari, ali danas je nešto iskrslo i veoma mi je žao što nisam uspela sve to sama da napravim.

DIY decoration

Potrebno:
-karton
-plava boja
-bela boja
-četkica
-ukrasi

-Uzmi karton i oboji ga plavom bojom. Četkicom, neka bude što je tanje moguće kako bi izvukla lepe crte, napiši 'Let it snow'. Napiši što je lepše moguće. U gornjem uglu zakači ukrase, mašnice, najbolje da koristiš nešto vezano za zimu, kao na slici.


DIY Christmas tree ornament

Potrebno:
-kikiriki u ljusci
-bela boja
-crna boja
-malo parče tkanine


-Uzmi kikiriki u ljusci i umoči ga u belu boju, ostavi malo gore. Nacrtaj usta i  oči, uzmi tkaninu iseci tanko i zaveži kao šal. Ovo može da se nađe među hranom, kikiriki je na meniju ☺


Hairstyle

-Za Novu godinu se najviše nose punđe, ali neka tvoja bude posebna. Samo prati uputsva sa slike.

Subject

-Moja drugarica i ja smo se dogovorile da nam Nova godina prođe u duhu Harry Pottera, ali je ta proslava, nažalost, otkazana. Odredi sa drugaricom nešto što obe volite kao temu večeri i pripremite sve u skladu sa tim. Poklone, dekoraciju, hranu....

Music playlist

-Napravi listu pesama koje ćete slušati. Neka budu neke praznične, a neke obične. Gledaj da obe volite te pesme.


-Znam da je post malo dosadan, ali potrudiću se da predstojeći postovi budu zanimljiviji.
Veoma uskoro jedno iznenađenje ☺

Ukoliko pokušate nešto od ovoga slike mi šaljite na imejl: onajesve@gmail.com

NAPIŠITE O ČEMU SLEDEĆEM DA PIEŠM!

xoxo,








8 коментара:

  1. Jako mi se svidja ova frizura i moracu sto pre da je isprobam! :) Sjajan post!

    ОдговориИзбриши
  2. Lep post Teodora :)

    NA MOM BLOGU JE NOVI POST, POGLEDAJTE:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Ideje su odlične! Punđa mi se posebno dopada :)

    Učlanila sam se u tvoj blog. Poseti moj blog i učlani se ako želiš : http://march-baby-dreamer.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Super su ti ideje, kod mene je malo takmicenje, pa pogledaj ako hoces. http://milenafashion123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. http://dnevnikjednetinejdzerkee.blogspot.com/2014/12/50-facts-about-me.html nominovana si kod mene na blogu za jedan tag,pogledaj pa ga uradi ako hoces.
    Inace i ja se ovako sa BFF pripremam za Novu godinu

    ОдговориИзбриши
  6. http://sarahdinyc.blog.com/
    Proverite nova sam :)

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!