уторак, 23. децембар 2014.

Get ready for HOLIDAYS with Teodora- Candy cane nails




-Polako se naša praznična serija postova privodi kraju, ali tu je i sledeća godina. Svi razmišljaju o važnim stvarima za pripremu za Novu godinu, ali niko ne razmišlja o onim malo manje važnim stvarima. Izgled tvojih noktiju je jedan od njih. Postoji puno ideja, ali ja sam odabrala uz mene najprikladniju.


Potrebno ti je:
-crveni lak za nokte
-beli lak za nokte
-providan lak za nokte
-tračice


-Prvo na lepo očišćen nokat namaži crveni lak.


-Sada zalepi tračice na noktima ukoso, kao na slici. Možeš da koristiš bilo koje tanje tračice, ja sam imala trake za nokte iz Oriflame-a pa sam ih iskoristila, ali to nema nikakve veze.


-Pređi belim lakom preko celog nokta i sačekaj da se osuši.


-Skini trakice i popravi nepravilnosti.


-Bezbojnim lakom pređi preko nokta.


-Candy cane nokti su tu, brzo i lako.  Izvinite što sam malo prešla sa strane, ali sam žurila.

-Nisam mogla osamsto puta da lakiram nokte pa su tu i neke ideje sa interneta.



-Samo pronađite nešto što najviše ide uz vaš outfit!



POGLEDAJTE OVONEDELJNI VIDEO OVDE

NAPIŠITE O ČEMU SLEDEĆEM DA PIŠEM!

xoxo,





6 коментара:

  1. Prelep post, moji favoriti su ovi sa pahuljicama i neobičnom jelkicom i ovi sa sneškom. :)

    Posetite moj blog, ubrzo postavljam novi post:
    http://shineperfection.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Za praznike su definitivno najlepši candy cane nokti. Sviđa mi se kako si nalakirala nokte. :)



    http://thewayofdreamstwod.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Candy cane nokti su pun pogodak, šteta što nikako ne umem da ih napravim :(

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš : http://march-baby-dreamer.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zato sam ja i objavila ovaj post, da biste ih lakše napravile. :)

      Избриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!