субота, 20. децембар 2014.

Get ready for HOLIDAYS with Teodora- films & songs

-Kako se ne bi dosađivala moraš da imaš i neku zanimaciju i nešto što će da podigne raspoloženje. Da li je to Božić ili Nova godina, svejedno je. U daljem tesktu moji predlozi za Božićne filmove i pesme.

FILMOVI:

1.The nightmare before Christmas

-Većina vas je sigurno pogledala ovaj animirani film. Kada Džek otkrije Božić rešiće da preuzme ulogu Deda Mraza i svoj Grad Noći veštica pokušaće da pretvori u Božićni grad, ali neće sve ići po Džekovom planu...

2. Sve što želim za Božić
-Film 'Sve što želim za Božić' je komedija. Brat i sestra odlučuju da za Božić ostvare sve svoje želje. najviše što žele je da Božić provedu sa mamom i tatom, koji su se razveli, i smišljaju plan kako da njihova porodica opet bude na okupu, ne ide sve kako su planirali...

3. Kako je Grinč ukrao Božić


-Stvorenje Grinč je još kao malo odbačeno zbog njegove ružnoće i zlog karaktera. On živi u planini i mrzi Božić zato što se tad ljudi najviše vesele i smeju, a on nije dobrodošao. On upozna jednu malu, naivnu devojčicu kojoj je slučajno spasio život i odluči da ukrade Božić....

4. Home alone


-Jedan od najboljih Božićnih filmova. Dečak Kevin ostaje sam u kući i lopovi vrebaju sa svih strana. Smišlja plan kako će odbraniti svoju kuću i opasno će naljutiti lopove....


SONGS:

1. Santa tell me-Ariana Grande




2. Last Christmas-Taylor Swift



3. Last Christmas-Ariana Grande




4. Frosty the snowman-Ella Fitzgerald


5. Baby it's cold outside- Idina Menzel & Michael Buble






-Obavezno pogledajte ove fimove i poslušajte pesme, nadam se da vam se moji predlozi sviđaju.

-Završila sam novi video, izbaciću najverovatnije danas, nećemo čekati ponedeljak.

xoxo,







3 коментара:

  1. Obožavam ove pesme Ariane Grande. MOje omiljenje. ♥♥

    Super post. Iz 'posta u post' sve si bolja. :)


    http://thewayofdreamstwod.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super post!

    Prati me na http://ninasandmirjanasdiary.blogspot.com/ <3 :))

    ОдговориИзбриши
  3. Teodora hvala ti sto si pisala o temi koju sam ti predlozila..Jedva cekam da gledam filmove nekako u atmosveri praznika su mnogo bolji ......

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...