среда, 17. децембар 2014.

Get ready for HOLIDAYS with Teodora-GIFTS GUIDE (part 2.)

-Ovaj deo bi trebalo da budu DIY pokloni, ali ovo su manje-više DIY pokloni. Ne želim da dužim sa pričom, krećemo odmah.


DIY 1.

Potrebno ti je:
-karton (može bilo koja svetlija boja, ja sam koristila beo)
-olovka
-flomaster
-makaze

-Za početak nacrtaj irvasovu glavu. Neka ti moja slika služi da znaš kako da nacrtaš. U pitanju je 'slatka' glava, a ne ona 'ozbiljna' (na primer, kao iz mog videa). Unutra napravi jedan krug. Da u njega može da stane lizalica, da ne ispada.


-Sve to sada izreži, krug se reže malo teže.
-Ja sam tek kasnije obojila moj karton temperama, zato sam uzela beo.
-Sada flomasterom nacrtaj rogove, oči i usta, kao na slici.
-Sada samo stavi svoju lizalicu koju ćeš pokloniti u rupicu, gledaj da ti ne ispada, treba da bude čvrsto. Ovo je više ideja kako pokloniti jer lizalica je kupljena, ali je veoma slatko.

DIY 2.





Potrebno ti je:
-ram
-tempera
-mašnica ili neki drugi ukras
-papir
-lepak
-Ofarbaj ram u crno ( može i neka druga boja).
-Lepše ispada kada se koristi sunđer, ima linije.


-Zalepi mašnicu u gornji levi ugao rama.

-Na slici gore je prikazan marker, ali nije hteo da radi pa sam uzela beo lak. Napiši 'I ♥ you!' i ukrasi sa strane po želji. Ja sam sa jedne strane stavila srculenca, a sa druge tufnice.


-Stavi papir i spakuj da bi ga poklonila dragoj osobi.

-Opet da stavim ovaj predlog za pakovanje poklona. Odozgo stavi neku lepu zimsku sliku ili zajedničku fotografiju, neku grančicu jelke ili pufnicu i sve zaveži kanapom.

-POSTAVLJAJTE PITANJA ZA 'WINTER TAG'  OVDE

-Pogledajte ovonedeljni video ovde

NAPIŠITE O ČEMU SLEDEĆE DA PIŠEM!

xoxo,




8 коментара:

  1. Moze jedan post o filmovima za Novu godinu i pesmama!
    Kao i za Bozic?

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo su lepi ukrasi. Pogotovo ovo sa irvasom..♥

    ОдговориИзбриши
  3. Sve je super. Napravicu irvasa. Zanimaju me tvoji predlozi za garderobu, Tijana ima drugaciji stil, a meni se vise svidja tvoj

    ОдговориИзбриши
  4. That frame looks like wood! Its so cool!! I love how you made the packaging! so lovely!

    What about following each other? I would really love to keep in touch honey!
    Let me know and I follow right back!

    xoxo Colli // my blog - tobeyoutiful // Bloglovin'

    ОдговориИзбриши
  5. Teodora, ovo je predobro! Najviše me je oduševio ram. :)
    Poseti moj blog i zaprati me ako želiš. :)

    Novi post je na mom blogu, pročitajte: http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Super ideje,irvas mi se najvise dopada,svaka cast! :)

    Ako zelite,posetite moj diy blog http://doityourselflady23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. http://aleksandrasworldd.blogspot.com/
    nova sam :-)
    na mom blogu naci cete mnogo interesantnih ideja i saveta. :)

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...