петак, 12. децембар 2014.

Get ready for HOLIDAYS with Teodora- GIFTS GUIDE (part 1.)

-Približava nam se Nova godina i sve više razmišljamo šta da poklonimo dragim ososbama. Za mamu mi je najlakše da odaberem poklon, a za brata i tatu nemam blage veze šta da im poklonim do zadnjeg dana.
-Danas pričamo o onim 'kupovnim' poklonima, ali uskoro ću izbaciti i ideje da napravite sami neki od poklona.

-Meni je Novogodišnja kugla super poklon za  prijateljicu ili nekog ko je uvek u prazničnom raspoloženju. Ova kugla ima i sneg, naravno lažni, ali se vidi kada se protrese.

-Ova 'beauty teglica' je savršena, sve u jednom. Ovo je malo skuplje, zbog svih tih proizvoda, ali je veoma lepo i sigurno će oduševiti osobu kojoj je pokloniš. Stavi sve što možeš, od lakova, do raznih kremica. Ukrasi poklopac teglice nekim prazničnim papirom ili uzmi satensku tračicu i zaveži mašnicu na kraju.
-Ovakve rukavice se, koje hvataju 4 prsta, kod nas baš i ne nose. Ukoliko nađeš neki ovakav par obavezno uzmi za nekoga, bar za sebe. Možda bi ovo bila opcija za poklone za mamu, ali svejedno, ima i muških modela.

-U 'Home center' radnji sam videla jedna veoma slatke metalne kutije. U njima je puno bombona, ovo su samo dva primera, a videla sam još lepše, ali nisam mogla da nađem sliku.  To su one svilene bombone sa vašara. Preporučujem!

-Ovo je pun pogodak! Obožavam da dobijam slatkiše, a ove sankice su stvarno predivne. Ako ređaš slatkiše najbolje da budu šareni, da ne bude sve u jednoj boji, treba da bude veselo!


-Za kraj jedna ideja kako da ulepšate spakovan poklon. Na gornjem delu stavite ili neku veoma lepu fotografiju ili zajedničku sliku sa osobom kojoj poklanjate i vežite kao na slici uz jedan pufnasti dodatak ili grančicu jelke.

-U radnjama možete pronaći mnogo stvari za poklon, samo potražite!

-Postavite pitanja za Q&A OVDE

xoxo,



7 коментара:

  1. Postavicu pitanja. Kuglu obozavam, imam je i ja..

    ОдговориИзбриши
  2. Posebno mi se svidela ideja za beauty teglicu. :)
    Na mom blogu je mini zimski haul, posetite moj blog:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Da li imas starijeg ili mladjeg brata?

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!