четвртак, 18. децембар 2014.

Get ready for HOLIDAYS with Teodora- New Year outfits ideas


-Imam osećaj da malo kasnim sa ovim prazničnim postovima, pa sam rešila da ove i sledeće nedelje ubrzam stvari. Ukoliko planiraš da Novu godinu proslaviš kod kuće, sama, najbolja varijanta je, definitivno, pidžama! Glupo je da nosiš pidžamu ako slaviš sa prijateljima, osim ako to nije pidžama žurka.

-Ja sam više za opuštenije kombinacije. Farmerke, džempereić sa nekim novogodišnjim detaljima, jedna retro torbica, crvene šare i novogodišnji manikir, a neizostavan detalj je svakako kapica.  

-Nisam mogla da negde ne ubacim ovaj džemper sa velikim srcem metalik boje uz ove neobične farmerke i naravno neizostavljive UGG čizmice. Lagani makeup, maskara i ruž sličan boji kože, samo da se malo istakne. Uz ovakvu kombinaciju nabaci plavi lak sa pahuljicama.
-Ovo je jedna malo elegantnija kombinacija. Košuljica bez rukava sa šljokičavom kragnom uz duboki šorc i starke malo vuče na sportsko, ali bela Channel torbica, Channel parfem i bordo nijansa karmina dodaju elegantnost.
-Sa malo elegantnog prlazimo na elegantno. Crna haljinica, bolero, torbica i trebalo bi štikle, ali  nije na devojčicama od 12-13 godina da nose štikle, ako imate više može, pa su tu baletanke. Zemljane nijanse senke, boja karmina slična kože i ova pahuljica kao ogrlica.

-Vraćanje na opuštenije kombinacije. Opet, neki slatki džemperić sa novogodišnjim šarama, farmerice, kanađanke i crna kapa. LIP BUTTER i parfem Bethany Mote će super doći.


-Kada želim da budem elegantna to je prava elegancija. Crvena haljinica iznad kolena sa zlatnim ukrasima i mislim da ništa drugo ne bi išlo uz ovo, pa sam rizikovala sa štiklama, ako možete obujte ih. Verujem da je ovaj kaputić svakome  od vas koji koriste Polyvore zapao za oko, morala sam da ga ubacim. Istaknute usne crvenim karminom, svetlucavi nokti i uz njih prsten u obliku mašnice.


-Džemperić, obična elegantna crna suknjica, prugaste čarape malo preko kolena i nešto nalik Martinkama uz belu torbu. Istaknute trepavice uz beo manikir i narukvicu.

Koja vam se kombinacija najviše sviđa?

-POSTAVLJAJTE PITANJA ZA 'WINTER TAG' OVDE

-Pogledajte ovonedeljni video OVDE

xoxo,






5 коментара:

  1. Lep post,super kombinacije. Najviše mi se sviđa ova poslednja. :)

    http://thewayofdreamstwod.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Moj poslednji post je slican ovom. :)
    Najvise mi se dopada elegantna kombinacija sa crnom haljinicom. :)
    Poseti moj blog: http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Svidja mi se, meni se najvise dopada kombinacija sa kosuljom i starkama.

    http://mylittleworld999.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!