среда, 03. децембар 2014.

DIY- Love necklace

-Među nagradama za GIVEAWAY se našla i jedna ogrlica koju sam ja sama napravila, interesovalo vas je kako. Slučajno mi je palo na pamet da probam da napravim ogrlicu sa natpisom 'Love', kratko sam razmišljala i smislila kako ću napraviti, rešila sam da je dam u GIVEAWAY-u. Danas sam pravila još jednu za vas.

Potrebno:
žica
konac
klešta


-Prvo uzmeš klešta i jedan kraj žice 'uviješ', kao na slici.

-Odmah ispod zavežeš črvorić i počneš da motaš konac oko žice, ali da nema praznina, već pribijeno jedno uz drugo.

-Kada si namotala  na dovoljnu dužinu žice da dobiješ reč 'Love' završi čvorićem i kao i na početku, uvij kleštima. Gledaj da možeš da odrediš koliko ti tačno treba, nećeš imati baš dovoljno za sva slova, meni se desilo, ovog puta.

-Sada kleštima počinješ da praviš slova umotavajući žicu.

-Dobijaš ovako. Meni je 'e' manje jer nisam lepo procenila kolika mi dužina žice treba. Samo uzmi isto neki konac, ili ako imaš lančić, zaveži čvorićima na kukicama koje si napravila.

Ukoliko pokušate šaljite na imejl: onajesve@gmail.com

PIŠITE O ČEMU SLEDEĆE DA PIŠEM!

Pogledajte ovonedeljni video OVDE

xoxo,

13 коментара:

  1. Jako zanimnimljiv post... Jako si dobro ovoodradila i mislim da ću i ja probati, samo u januaru, kad budem na raspustu, jer me sad škola zatrpava... Ne znam koju riječ da uzmem budući da je lakše uraditi neke kraće kao što si i ti uradila Love, ali mi ništa ne pada na pamet.. Ok, idem ja sad... Stvarno ti je genijalan post -.^

    ОдговориИзбриши
  2. Javljam ti kakva je ogrlica, kad mi stigne. A onu koju dobija, jel to naprabila Jana ili ti?

    ОдговориИзбриши
  3. Super ti je ova ideja za ogrlicu, bas mi se svidja!!

    eleene.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Dobra ideja i lako izvodljiva. :)

    Još jedna nova rubrika je na blogu poseti ga; http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Zasto si danas objavila 'Mrzim Saru Jovanovic' post?
    Da li ti je neko hakovao(to sam zakljucila jer u postu pise Sara JovanoviC,a ti imas slova sa kukucama,ako se tamo kaze,u postovima,pa bi bilo Sara Jovanović(kopirala sam zadnje slovo)???!!!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne mrzim je, ja nju obožavam. Neko mi je na kratko vreme hakovao blog, ne znam ko, jedva sam ga povratila. Taj post sam obrisala, ali je ostalo na vašim Blogger profilima.

      Избриши
  6. Moze jedno pitanje?
    Zasto mrzis Saru Jo

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...