субота, 27. децембар 2014.

50 facts about me TAG

-Za ovaj TAG me je nominovala Pink girls (njen blog), pa sam rešila i da ga uradim. Na kraju ću i ja tagovati neke blogerke.


1. Blogger je moja prva ljubav.
2. Kada bi me naterali da biram između Bloggera i YouTube-a izabrala bih Blogger.
3. Imam STARIJEG brata Davida.
4. Nisam savršena.
5. Ne kupujem šminku i odeću svaki mesec, već 3-4 puta u 6 meseci.
6. Obožavam Saru Jo.
7. Omiljena pesma, od naših, mi je MAHOVINA.
8. Omiljena pesma, od stranih, mi je Ariana Grande-Santa tell me.
9. Imam 4 mačke i 4 psa, trenutno, imala sam više. 
10. Malo sam mršava.
11. Ne znam da crtam.
12. Novu godinu slavim kući, sa porodicom.
13. Obožavam sneg (kod mene je danas pao, još uvek pada).
14. Obožavam da pevam, po ceo dan nešto pevušim.
15. Obožavam Pinterest.
16. Ne zaljubljujem se stalno.
17. Bila sam zaljubljena u jednog kretena.
18. Toliko se ljutim na njega, a ne znam zašto.
19. Obožavam da klizam i da se grudvam.
20. Veoma sam emotivna.
21. Za to što sam napravila blog je kriv samo časopis BRAVO, hvala vam .☺
22. Prvi video na YouTubeu koji sam pogledala bio je: Bethany Mota-Draw my life.
23. Živim na selu.
24. Nemam pojma šta sledeće da snimim (dajte neku moguću ideju).
25. Obožavam da nosim naočare za vid, iako ih ne nosim.
26. Danas idem u biskop da gledam Hobita.
27. To mi je prvi put da idem u bioskop, xexe.
28. Pola moje šminke je mamino.
29. Ne volim baš puno da se šminkam.
30. Za školu stavim samo sjaj i maskaru.
31. Obožavam da jedem slatkiše.
32. Omiljeni film mi je 'Harry Potter', svi delovi.
33. Omiljena serija mi je 'Charmed'.
34. Želela bih da odem u Hogwarts.
35. Sa drugaricom sam se dogovarala da ukrademo kola njenog tate i da odemo u Hogwarts, xexe.
36. Hermiona i Dobi su mi omiljeni likovi iz filma.
37. Novi hobi mi je gledanje videa od Bethany.
38. Upoznala sam se sa Sarom Jo.
39. Slikala sam se i dala mi je autogram.
40. To je bio najlepši dan u mom životu.
41. Sada mi je stao mozak.....
42. Porodica mi nešto najvažnije u celom univerzumu.
43. Imam približno sličan glas sa Arianom Grande.
44. Početak blogovanja me je veoma promenio.
45. Obožavam vas sve.
46. Nadam se  da nikad neću prestati da blogujem.
47. Više volim blog od škole (OFC).
48. Uskoro jedno iznenađenje.
49. Uskoro jedan mali giveaway,to nije izenađenje.
50. Stao mi je mozak.........


JA NOMINUJEM:

SVE VAS KOJI OVO ČITATE I IMATE SVOJ BLOG! NAPIŠITE DA SAM VAS JA NOMINOVALA I LINKOVE OBAVEZNO U KOMENTAR!


xoxo,

11 коментара:

  1. Drago mi je da si napravila ovaj post.
    Dosta smo slicne hehe.

    ОдговориИзбриши
  2. Jaoj, uradicu. Ne znam da li cu stici danas ali hocu neki dan.☺
    http://worldarounyo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Evo: http://ivasspecialseciton.blogspot.com/2014/12/50-fact-about-me-tag.html

    ОдговориИзбриши
  4. Hm, zanimljiv post. :)

    Možemo se pratiti?
    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Napravicu ovaj post naredne nedelje :D I super post

    ОдговориИзбриши
  6. Auuu pa mi smo baš slične, samo što ja nisam mršava, hahah :D

    POGLEDAJ MOJ BLOG, PROGLAŠEN JE POBEDNIK GIVEAWAY-A I DIY JE TU:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Imas divan karakter :)
    Molim te pogledaj moj blog: http://missmslittlecorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Hej! Mislim dα si super osobα preko ovog postα!
    Urαdit ću ''Tag'' ~
    Ako želiš posjeti moj blog,koji dugo nije u funkciji i reci mi štα misliš,αli iskreno :)

    P.S Premα ovom postu vidim dα smo slične,haha

    teenlife4244.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mogla bi malo da obogatiš sadržaj i da ubaciš neku svoju sliku, ne sve slike sa neta. :)

      Избриши
  9. http://jovanasworld.blogspot.com/2014/12/5o-facts-about-me-tag.html eto moje <3

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!