четвртак, 27. новембар 2014.

Teodorina kuhinja:Banana rings

-Nekako sve češće mi dolaze ideje za spremanje poslastica, pa napravim. Danas je to bila jedna slatka poslastica, slična palačinkama, ali sa nekim drugačijim sastojcima i postupkom.

POTREBNO:

-smesa za palačinke
-krem
-banana
-mlevena Plazma
-med


-Prvo ispeci smesu za palačinke kao i kad praviš najobičnije palačinke.
-Kada se palačinka ohladila na nju namaži krem i posipi Plazmom.
-Bananu stavi na jedan kraj palačinke celu, ne isečenu.
-Uvij krećući od banane pa na drugi kraj. Kada si uvila odstrani nožem delove banane koji štrče.
-Tako uvijeno iseckaj na kolutiće.
-Na kašičicu uzmi  med i prelij preko kolutića, da bi malo dobilo slađi ukus. Nemoj da brineš da će biti puno slatko, neće, taman će biti lep ukus.
-Radi dekoracije, a i ukusa, posula sam kokosovim brašnom, ispalo je veoma lepo. Tvoja poslastica je spremna za serviranje.

-Veoma je lako za spremanje, slično običnim palačinkama i sprema se običnom smesom za palačinke. Ukoliko ne znate, sastojci za smesu za palačinke:
2 jaja
čaša mleka
čaša vode
brašno prema gustini (oko 6 šoljica, ali može i više)
kašičica ulja

-Obožavam ovo da jedem i uopšte nije toliko slatko da ubija, kao svi ovi sastojci koji se dodaju. Tu je veliki kontrast, koji pravi banana.

Voliš li ti da kuvaš?

-Ukoliko pokušate volela bih da znam da li vam se sviđa.

-Prijavi se za GIVEAWAY  OVDE.
-Pogledaj ovonedeljni video OVDE

PIŠITE O ČEMU SLEDEĆE DA PIŠEM!

xoxo,

9 коментара:

  1. Pokusacu, super je!
    http://ivasspecialseciton.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Jao jedva cekam da probam hehe. http://milenafashion123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Super, bas cu da probam. Samo mislim da eurokrem, plazma i to ne ide sa medom, tako da cu ja da probam bez.☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, to sam i ja mislila, ali kada sam probala, bilo je preukusno. Probaj sa ovim sastojcima, ne bih lagala, veruj mi. :)

      Избриши
    2. Ok, probavam sigurno.
      P.S. Imamo iste tanjire..:))

      Избриши
  4. Pa ovo je sjajnooooo :)
    Pratim :*
    http://kapege23.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Jaaooo,moram ovo da probaam!Odlična ideja!

    mimaandjane.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Fantasticni su! Mislila sam da ce biti preslatko ali uopste nije! I kokosovo brasno daje lep ukus ovim prstenovima. :) Inace, slike su ti jako lepe! <3
    Elena. <3

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...