субота, 29. новембар 2014.

Get ready for HOLIDAYS with Teodora- DIY Christmas stocking


-Završili smo sa jesenjom serijom postova, sad kreće praznična! Imam zaista puno ideja i malo ću pisati na blogu, malo snimati videe. Nadovezivaće se jedno za drugim. Danas mi je palo na pamet da napravim one Božićne čarapice, s obzirom da ih nema kod nas da se kupe, rešila sam da vam pokažem kako ih napraviti!


Potrebno:
-tkanina
-manje parče tkanine
-veće parče tkanine
-lepak
-makaze
-igla i konac


-Prvo na tkanini nacrtaj kao čarapu, malo je teže. Nacrtaj na drugoj strani. Od svih koraka, ovaj je najteži od svih. Stavi ispod drugo parče iste tkanine i iseci. Nemoj baš uz liniju, neka bude centimetar dalje.


-Kada si isekla počni da šiješ iglom i koncem po tom praznom prostoru do linije. Nemoj da šiješ gornji deo.


-Kada si završila okreni čarapu na lice.


-Uzmi veće parče tkanine i na drugoj strani namaži lepak.


-Zalepi je oko gornjeg dela čarape i neka ti se krajevi preklope na desnoj strani. Neka tkanina bude šarena, ako nije neće biti veselog izgleda.


-Uzmi manje parče tkanine i ,gde ti se preklapaju krajevi veće tkanine koju si zalepila, na desnoj strani je zašij samo na kraju.


-Tvoja Božićna čarapica je gotova! Da bih još ukrasila od satenske tračice sam napravila mašnicu i zalepila. Možeš da koristiš dugmad i razne druge stvarčice.

-Nadam se da vam se ovaj praznični DIY svideo! Uskoro novi video i proglašenje pobednika!

-Pogledajte moj ovonedeljni video OVDE

Ukoliko pokušate šaljite mi svoje radove na onajesve@gmail.com

PIŠITE O ČEMU SLEDEĆE DA PIŠEM!

xoxo,




11 коментара:

  1. Одговори
    1. Ps:Carapica je slatka ,napravila bih da nisam smtana sa iglom i koncem

      Избриши
  2. Super, moram i ja da je napravim haha! http://milenafashion123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Slatko je :)
    http://dnevnikjednetinejdzerkee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    ninasmagicalkingdom.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Slatka ideja. :)


    http://thewayofdreamstwod.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Divan postt ♥ ♥ ♥ Hvala ti na odgovoru mejlom :)

    http://svetjednedevojcice.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Super post, svidja mi se ideja ♥
    Poseti moj blog, volela bih da cujem tvoje misljenje i ako hoces mozes da se uclanis, hvala unapred ♥ http://petrascorner7.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post...Posto vec imam carapu necu je praviti, ali u svakom slucaju super ideja!♥
    Molim te, poseti moj blog i ako hoces uclani se, hvala ti♥
    http://cool-teenage-world.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...