среда, 19. новембар 2014.

Small fall GIVEAWAY!

-Kao što sam i rekla, organizujem giveaway povodom 40 čitalaca, jeeejj! Hvala vam što pratite moj blog, što komentarišete i što me podržavate u ovome što radim. Želela sam da napravim neko iznenađenje za vas, nisam mogla da čekam da sakupim 50 čitalaca.
-U giveaway-u mi pomaže jedna devojka koja se zove Jana Borojević. Jana ima svoju fejsbuk stranicu na kojoj prodaje nakit koji sama pravi od polimerne gline. Više o Jani ćete čitati u sledećem postu.
Janina stranica gde možete kupiti neki od prelepih komada nakita: Ručno rađen nakit- LittleDreamer

-U saradnji sa Janom sam obezbedila nagradu za prvo mesto. Prva nagrada je narukvica sa ključić priveskom, Janinih ruku delo.
-Druga nagrada je ogrlica keks sa šlagom. Podesiva je po veličini, takođe je Janinih ruku delo.
-Treća nagrada je ogrlica sa 'Love' natpisom, koju sam ja napravila, plave boje.

-Sve ovo će dobiti onaj čiji odgovor bude najkreativniji, da ne dođe do zabune.
-Razmisliću hoće li biti drugog mesta, zavisi koliko se vas bude prijavilo. Ukoliko bude to će biti online reklamiranje.

-Biram najkreativniji odgovor, pobednika giveaway-a ću objaviti 1. decembra, u mom videu. Nakit je nov i ništa nije korišćeno, što je i logično. Sve je upakovano, kao što možete videti.

Pravila giveaway-a:                                                                     
1. Učlanite se na moj blog                                                            
2. Lakujte fejsbuk stranicu bloga (OVDE)(ukoliko nemate fejsbuk prijavite se na moj kanal na YouTube-u, link je gore u levom uglu, kliknite na ikonicu YouTube)
3. Lajkujte Janinu fejsbuk stranicu (OVDE)
4.U komentaru napišite na šta vas inspiriše  završetak jeseni


-Ukoliko uradite sva pravila, baš sva, veća je šansa da pobedite u GIVEAWAY-U




28 коментара:

  1. Vec sam uclanjena na tvoj blog, i redovno ga pratim. Ne mogu da lajkujem vase facebook stranice, jel nemam facebook, ali da li idalje mogu da ucestvujem u giveaway-u?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Može, samo moraš da se prijaviš na moj YouTube kanal, to je zamena.

      Избриши
    2. Na sta me podceca kraj jeseni? Tesko pitanje znas. Ali kad zatvorim ocim i duboko se zamislim svasta mi prodje kroz glavu. Volim jesen. Tako je lepa i sarena. Za vreme jeseni se svasta desava. I prosto mi bude zao da se zavrsi. Volim da se ususkam u fotelju, uzmem topao caj i neku dobru knjigu. I tako dok kisa po poslednji put pada ja se udubim u svetu maste. Na kraju jeseni najvise volim da izadjem napolje sa drugaricama i gadjamo se liscem. Hehe zar nije to zanimljivo? Suvo lisce, puno drugarica jedno ne zaboravno iskustvo svaki dan. Kraj jeseni znaci i jos mesec dana do kraja prvog polugodista. Najzad odmor.☺Mislim da je to dovoljno objasnjenje. ♥♥

      Избриши
  2. Sve sam jos prije uradila.

    Zavrsetak jeseni? Hmmm. Ne znam :). Mozda na magicno zimu.. ili ne. Znam! Na kraj jeseni obicno uslikavam divne fotografije prirode. To radim i na pocetku i na kraju jeseni. Kao i u toku jeseni. A onda sve te fotografije lijepo zalijepim u moju svesku. I pisem slatke sthove i zapazanja. Volim kraj jeseni mnogooo! Tada kisa najjace pljusti a ja mogu da gledam pokrivena i dobro ususkana. Uglavnom. Mozda je ovo vise odgovor za pitanje sta radim u jesen, ali me kraj jeseni i inspirise da to radim. Volim da slikam, kao sto sam rekla. Volim da slikam i sa bojama i fotoaparatom. :) Mozda je malo glupo, ali ja to volim.

    ОдговориИзбриши
  3. Cao, jako mi se dopada tvoj blog, uradila sam sve korake.

    Za mene je zavrsetak jeseni doba kada se lagano pripremam za zimu. Po meni je to definitivno najlepse doba godine i ako je hladno, volim sto napokon mogu da sedim u toploj sobi, pijem caj i citam omiljenu knjigu. Takodje volim neverovatno lepe prizore ujutru, opalo sareno lisce, magla, sunce koje izlazi, prosto neverovatno. Takodje me inspirise i da pisem posto to obozavam! To je to, moyda je dosadno, ali to sam ja! :)

    P.S. Ako mozes molim te prati moj blog, posto se trudim da skupim jos citaoca, hvala ti unapred! :) http://milenafashion123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Hmmm... na pocetak zime :) Salim se, na onaj prelazni period, kad pocinje sezona virusa :-) I takodje, na uveliko planiranje Nove godine, na matematicki kamp na Tari, na rodjendan dva najludja bica u mom zivotu i naravno, buljenje u zimsku kolekciju Bath and Body works-a :-(

    ОдговориИзбриши
  5. Volim tvoj blog i stalno bas stalno ga pratim. Primetila sam da dosta kopiras Tijanu sa bloga tijanasdiary.blogspot.com. Ona je skoro imala giveaway i isto je bilo da se u komentarima napise nesto o jeseni. Kad je ona objavila str About me i ti si isto uradila. Kad je Tijana objavila Online kupovina post, i ti si... To me mnogo nervira jer si pocela da je kopirrrraas. Bez obzira na to nastavicu i dalje da te pratim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prvo,giveaway sam napravila povodom 40+ čitalaca, ne vidim u čemu je problem, ja ne smem da napravim giveaway?? Drugo, jesen je, njena tema je drugačija od moje.Ja sam ovaj giveaway planirala još od pre mesec dana i tada sam već znala temu. Pa šta ako je ona objavila, njoj uopšte ne smeta, tema je slična, zato što je jesen i to je jedan od najboljih zadataka za jeseni giveaway. Ne menjam svoje namere ako neko to slično uradi. Treće, naziv posta je isti, ali su predlozi skroz drugačiji. Četvrto: kao što sam rekla, ne menjam svoje planove, ako neko to uradi neposredno pre mene. Jednom se desilo da ja prvo objavim post i Tijana odmah nakon 3-4 sata, ali jednostavno se pogodilo. Nije ona mene uopšte kpirala, niti ja nju, samo se pogodilo. Kada sam trebala da objavim prvi video sve je bilo spremno i video mi se izbacivao i onda sam ušla na kanal jedne domaće jutjuberke i videla da je objavila video sa istim naslovom, samo 5 minuta pre mene. Razmišljanja se jednostavno pogode, u svakom slučaju hvala ti što pratiš moj blog. :)

      Избриши
  6. Prijavjena sam na kanal,uclanjena u blog,ali nemam fejs:(
    Ali nisam razumela pitanje:(
    Da li mislis kao da nas inspirise da uradimo nesto,ili nesto drugo....?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Na šta vas inspiriše kraj jeseni. Osećanja, šta najviše volite da radite, o čemu razmišljate... :)

      Избриши
  7. Uclanjena sam dugo na blog i lajkovala sam fejsbuk stranice a odgovor je:
    Kraj jeseni za mene je jako tuzan tada odlazi pucketavo lisce odlazi pesmica ptica odlaze poneki lepi dani koji su suncani i prelepi za setnju parkom.Mene kraj jeseni inspirise na praznike ne znam zasto ali eto tako kada se zavrsi jesen dolaze najveci praznici Kao sto su Nova Godina ,Bozic ,Badnje Vece,slave i tako to.Pocne da pada sneg i onaj beli pokrivas sve pokrije i izgleda kao neko mekano belo cebe sa kojim se ja pokrivam nocu kada mi je hladno.Pravim andjele u snegu grudvam se sa najboljim drugarima pravim sneska to obozavam da radim zimi.Ali ne volim bas toliko zimu zato sto je stalno hladno i nmg stalno izlaziti napolje,ah da mene i kraj jeseni podseca na kraj prvog polugodista u skoli kada nam dolaze prve ocene:D
    Tokom jeseni obozavam da nosim dzempere ,kapice i ostale stvari.
    Eto to je moj odgovor nadam se da ti se dopada

    ОдговориИзбриши
  8. Mozes li da objavis pobednika pre 1 deembra? Recimo za vikend?

    ОдговориИзбриши
  9. Ono sto me inspirise za zavrsetak jeseni jeste dolazak zime.Nova Godina,Božić....ta sva divna magija ♥♥♥
    Takdje ono sto me inspirise jeste to sto moja BFF ne zivi u gradu gde i ja,tako da se ne mozemo vidjati bas cesto,ali onda kada se vidimo jednostavno smo pune utisaka.
    Takodje i pomalo sam tuzna sto ce se zavrsiti,jer sve te divne jesenje boje mogu puno da nedostaju,ali opet tu je sledeca godina koja ce sigurno biti jos zanimljivija ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ #ilyTea ♥♥♥♥♥

    ninasmagicalkingdom.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Zavrsetak jeseni je za mene otvaranje nove teme za oblacenje,izgled,modu i mnogo ideja na tvom blogu *-* i zavrsetak jeseni je ono kada izbacis sve "letnjo-jesenje" stvari iz ormana i stavis zimske,nadam se da ce na tvom blogu biti neki Zimski diy. Za mene je zima omiljeno godisnje doba,vecina je raspust,pa je tu nova godina,Bozic i mnogo toga i mnogo poklona :D ovo je idealna ideja za zavrsetak jeseni (ovaj giveaway) i hvala ti sto delis znanje o modi sa nama i ostani takva kakva jesi,obozavam tvoj blog <3 <3 <3 <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши
  11. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  12. Miris vazduha u dugim hladnim nocima... Zaljubljeni parovi na klupicama u parku..Zuckasto lisce koja leprsa na vetru....Tisina koja vlada ranom zorom.... Gledanje filma,uz pucketanje vatrice u kaminu.. Razmisljanje o buducnosti koja nas ceka,i o danima koji su prosli...Jesen...Period kada se osecanja mesaju,i kada je sve nekako nezno,iskreno i cisto...Kada nagovestava dolazak zime,period odmora i praznika...Period mozda nekih novih ljubavi....

    ОдговориИзбриши
  13. Za mene je zavrsetak jesen skroz super,jer nisam ljubitelj jeseni.Pripremujem se za zimu,novi modni trendovi,salica cokoladnog mlijeka ...Cekamo Bozic,Novu godinu,vrijeme je darivanja i dobivanja.Snjeg ce padati posvuda,a tu je i zimski raspust.Jesen je bila tmurna oblacna,kisovita i veselim se sto odlazi jer je vec svima dosadila...

    ОдговориИзбриши
  14. Na sta me insprise jesen? Hm, pa i ako je to hladno godisnje doba,mene podseca na neku toplinu: caj,dobru knjigu,moje omiljeno cebence,dok kisa napolju lije. Pocinje onaj promrzli miris zime,dok u zgradi mirse zimnica. Kad zatvorim oci pomislim na suskanje lisca, mesavinu zute,narandzaste i cervene. Takodje i stanlo prisutnu euforiju oko Bozica, Nove Godine i odmora... Jesen je vreme zaljubljivanja,mesanje osecanja i uzivanja na vetru.

    ОдговориИзбриши
  15. Volim onaj prelep sareni tepih. Volim kada dune vetar i sa ulice podigne lisce. Tako divno sarenilo popuni grad... Volim kada prodjem pored neke kuce koja ima bastu, tek tada mogu da primetim sve te cari jeseni. Kada kisa pada, a nebo je tmurno i ukazuje na tugu, volim da cujem kako kapljice udaraju o lisce, kao o dobose. Nije jesen samo slika, nego i zvuk koji nas asocira na toplu kucu i caj i drage osobe u nasoj blizini. Jesen nikad nije omiljeno doba ali je svakako jedno od najsarenijih.

    ОдговориИзбриши
  16. Kraj jeseni, bar kod mene uvek je obelezen traganjem za nekim novim hobijem, kao i popravljanjem ocena, ako ima potrebe za tim. To je doba godine koje ja iskreno ne volim, ali mi uvek nekako podsvesno nedostaje. Volim ono kada se vracamo iz skole i skacemo po suskavom liscu. Iako kod nas vec nekoliko godina ne postoji ona prava jesen, vec je to samo hladan prelaz u zimu, za mene je to godisnje doba i dalje nekako toplo: caj, topla cokolada, dzemperi, svece. Sve je nekako nestvarno i bajkovito. Nema vise pesme ptica, majica kratkih rukava, bazena, letnjeg raapusta, ali sada je tu lisce koje, ako to zelite, moze biti najlepsi instrument, tu su dzemperi koji vam nude nove mogucnisti u svetu mode, tu su parkovi prekriveni zuto-crvenim tepihom koji vas poziva na setnju. Nemamo vise toliko vremena kao leti, ali pozitivna strana jeseni jeste ta sto imamo priliku da uzivamo u carima druzenja. Jesen nije moje omiljeno godisnje doba ali u meni budi neke posebne emocije.

    Uradila sam bas sve korake i zelim da pohvalim Janin rad, i sama sam razmisljala da narucim 'Okay' ogrlicu iz TFIOS. A tvoj blog sam vec nekoliko puta pohvalila. Samo tako nastavite :)

    ОдговориИзбриши
  17. Završetak jeseni ... čini me uzbuđenom, isto koliko me i plaši... plaši me pomisao na to da je ova godina uskoro gotova. Takođe, čini me srećnom zato što idem u Beč, a taj grad je savršenstvo bez mane :) završetkom jeseni počinju i izlozi dekorisani zimom, ukrasi za jelku, ahh.. Isto tako, Beograd izgleda prelepo... jao, baš sam se uživela u zimu, a mi pričamo o završetku jeseni, mada mu to dođe na isto.. ♡:D

    ОдговориИзбриши
  18. Završetak jeseni me inspiriše na pisanje pesama, a i takođe pošto se bavim origamom, ovo vreme je savršeno za stvaranje od papira. Polako počinjemo da se pripremamo za zimu, a ja radim razne ukrase od papira. Uvek kada u mojoj kući krasimo jelku, iako više nisam mala, u meni raste veliko uzbuđenje. Obožavam da sedim na fotelji pored prozora, umotana u toplo ćebe gledajući kako sneg pada. To je za mene pravo uživanje. Jedva čekam zimski raspust takođe.. :D

    ОдговориИзбриши
  19. Ja sam sve uradila!
    Završetak jeseni me inspiriše.
    Svojim bojama i šarima.
    Mirisima i okusima.
    Završetak jeseni me ispiriše da pišem stihove i da se veselim Božiću.
    U kući kada ukrasimo Božićnu jelku u meni se probude neka šarena sjećanja.
    Dok sjedim na kauču umotana u najdražu deku i pijem topli kakao,i razmišljam kako da nekoga razveselim.Pahulje snijega kada počnu da padaju ja zamišljam kako bi bilo da se vratim u vrijeme i da se veselim kao i prije!

    -Tina

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...