четвртак, 13. новембар 2014.

Oversized je IN ove jeseni

-Kako je kul kada se obučeš u svoj najprijatniji džemper i izađeš na ulicu misleći da izgledaš kao totalni moron, ustvari izgledaš skoro pa kao da si sišla sa modne piste.  Pitala si se šta je ove jeseni u trendu?  Imam odgovor, Oversized komadi odeće. Udobno, a lepo, kul, a slatko i ide uz sve.
-Veoma udobni, topli, dugački džemperi, sa raznoraznim šarama. Ovakve džempere obožavam da nosim, iako ih nemam baš puno. Savršeni uz mnogo toga.
-Meni su ovi džemperi toliko slatki, a da ne spominjemo kardigane(ukoliko ne znate šta su kardigani, to je vrsta džempera), ne znam zašto... Rukavi su uski na krajevima, a iznad lakta su glomazni, ali to uopšte ne predstavlja problem, to im samo povećava posebnost.
-Bluze, majice, topovi.. Kako samo kul stoje kada ih obučeš, a kada kupiš izgleda kao da si kupila za osobu koja ima preko 100 kilograma.  Sa strane se zgužva i pada uz telo, a napred ostaje ''napunjena vazduhom''.
-Kapute obožavam, a nemam nijedan, verovali ili ne... Ovakvo nešto bi moglo ubzo da se nađe u mom ormaru. 
-Uz džempere, najpoznatiji oversized komad odeće su definitivno šalovi. Ja prosto obožavam da nosim i šalove i marame. Uz najobičniju belu majicu nabaciš jedan oversized šal i izgledaš wOw. Za ove jesene dane su tu i da te greju i da budeš kraljica stila.
-Nemam reči da opišem ovo. Ne verujem da ovakve čarape postoje u Srbiji, ali nekako ću ih se dočepati. Nikad ih nisam nosila, ali mislim da  možete da zaključite da čeznem za bar jednim parom ovakvih.

Šta ti misliš o oversized trendu?

Pomozite mi!
-Učestvujem u BU Wild karaoke nagradnoj igri i značilo bi mi da glasate za mene. 
Uputstva:
1. Idite na OVAJ link i lajkujte stranicu BU-a, ukoliko niste. 
2.Idite na 'Start' i videćete moju sliku, kliknite na sliku i idite na 'Glasaj'.
Moja slika je ternutno treća po redu, ali će verovatno izbaciti još neke slike. Znači mi veoma da glasate, hvala unapred!

Pišite predloge za novi video, kao i o čemu bih mogla da pišem na blogu!

2 коментара:

  1. Одговори
    1. Jano, čitaoci se ne dobijaju, oni se stiču pisanjem. Ne znam kako, videli su moj blog, svideo im se i učlanili se. :)

      Избриши

A evo šta vi mislite...