недеља, 02. новембар 2014.

Na kafi kod Teodore-Sajam, rođendan..

-Protekla nedelja je bila wOw! Proteklu nedelju većinom zauzimaju 'okupljanja'. Odavno nisam pisala ''Na kafi kod Teodore...'' , ali nije bilo ništa baš toliko zanimljivo.

-Verujem da je većina vas bila na sajmu knjiga. Bilo je super, ja sam išla sa školom. Iskreno, ovo je prvi put da sam bila na sajmu knjiga i moram da idem i sledeće godine. Ralog što nisam bila ranije je svakako velika udaljenost od Beograda.Sada mi se pružila prilika i, eto mene na sajmu knjiga. Najviše vremena sam provela u hali 1, tamo ima i najviše izdavača. Od knjiga sam kupila ''Hogvortska biblioteka: Fantastične zveri i gde ih naći'', ''Hogvortska biblioteka:Kvidič kroz vekove'' i ''Hobit''. Možete da primetite da obožavam naučnu fantastiku, a Harry Potter mi je u srcu. Drugarica je kupila ''Hogvortska biblioteka: Pripovesti Barda Bidla'' tako da smo dopunjene. Pročitala sam, za sada, samo jednu, ali čim pročitam sve 3 pišem vam o knjigama. Inače, na Noć veštica je izašao novi deo knjige Harry Potter, presrećna sam.

Jesi li ti bila na Sajmu knjiga, kako je bilo, koje si knjige kupila?

-Maskiranje za Noć veštica, jedan od najzanimljivijih delova, ali ja ,nažalost, nisam imala priliku da se prerušim i da idem od vrata do vrata tražeći slatkiše. Jesi li se ti maskirala?


- 1. novembra 2001. godine sam ja došla na svet! Bio mi je rođendan u subotu. Slavila sam kući, bilo nas je 12, zajedno sa mojim bratom i sa mnom. Sve je bilo okej dok dečaci nisu poočeli da luduju, ali smo onda, mi, devojčice, otišle u moju sobu i usledila je trač partija. Najlepši pokloni su došli iz ruku moje  mame. ♥

Hvala vam!Imam 31 čitalaca.Kada budem imala oko 40 ide giveaway!

Nešto te interesuje, imaš nešto o čemu bi želela da pišem? Napiši u komentar o čemu bi želela da pišem, možda baš tvoja želja bude tema sledećeg posta.

5 коментара:

  1. Zanimljiv post...u sljedecem postu bi mogla da nam pises neke tvoje preporuke tipa blogovi,muzika,jutjuberi,filmovi,askovi.....koje blogove si zapratila u posljednje vrijeme i tak <3
    http://dnevnikjednetinejdzerkee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da to je odlicna ideja. Mozes pisati listu top 10 blogova, mada sam ja to mislila pisatii na svom blogu <3

      Избриши
    2. U skorije vreme ću napisati nešto takvo. Ivo, napiši i ti, slobodno.

      Избриши
  2. Odličan post kao i svi ostali;)

    Pogledajte ovaj blog
    http://internetadventuress.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!