уторак, 11. новембар 2014.

My top 5...

-U poslednje vreme posećujem razne blogove, YouTube kanale, na Pinterestu sam po ceo dan i moram da steknem i svoje favorite.  Što se tiče YouTube-a i blogova, verovatno vam je većina poznata, ali ovo su i moje preporuke.

BLOGOVI:

1. Pa da, omiljeni blog mi je Sofijin kutak. Devojka stvarno ide u korak sa onim što me zanima, u poslednje vreme je veoma pisala o svom načinu života. Nije ni čudo što na fejsbuk stranici ima više od 700 lajkova. Sofija takođe piše i za Plezir magazin, tamo vas takođe očekuju veoma kvalitetni tekstovi.

2. Drugo mesto zauzima blog jedne stvarno kul devojke, Tijane. Većina sigurno prati njen blog, ali možda ima izuzetaka. Zbog nje i njenog predobrog bloga Tijana's diary sam ja i počela sa blogovanjem i obožavam da pratim njen blog.  Tijana ima svoju kolumnu i u Bravo časopisu.

3. Još jedna devojka Tijana ima predobar blog koji se zove T's Confidetial i jako mi se sviđa njen način pisanja. Pratim je od nedavno, ali veoma brzo je došla među top 3. Bez obzira što ima 22 godine i što studira na njenom blogu ima toliko kul saveta.

4. Blog Viva la fashion je blog koji se bavi isključivo modom i vodi ga devojka pod imenom Anja Obradov. Kako obožavam modu i sve u vezi nje često pratim i ovaj blog. Možete naći veoma puno predloga za svakodnevni outfit, neki svečaniji događaj....

5. Ne manje važan blog i jedan od boljih je blog Nina's Magical Kingdom. Blog vodi Nikolija Žarković i mislim da bi trebalo da ima više čitalaca, jer za početak mi se stvarno sviđa kako piše. Ovo je njen prvi blog i pružam joj punu podršku.

YOUTUBE KANALI:

1. Omiljena jutjuberka, kao i svima, mi je Bethany Mota. Prvi video koji sam pogledala je bio njen, odmah je u meni počela da pršti želja da i ja pokrenem YouTube kanal. U poslednje vreme ne izbacuje video snimke, ali to je verovatno zbog previše drugih obaveza, nadamo se da će nam se brzo vratiti.

LINK: https://www.youtube.com/user/Macbarbie07

2. Možda ova devojka kod mene uspe i da pretekne Bethany. Alisha Marie, sjajna, zabavna, originalna. Obožavam da gledam njene video snimke. Svakog dana ulazim na njen kanal da proverim da li nema novog video snimka. Danas je izbacila novi. Ima preslatku kucu.

LINK: https://www.youtube.com/channel/UCSReacwdlGHHyTIyuROhVdQ

3. Sad malo i srpske jutjuberke. Jana Dačović ima veoma kul video snimke i veoma je lepa. Ima 15 godina, ali je kao dete od 8 godina, što mi se veoma sviđa. Svet je previše ozbiljan, pa zar moramo i na YouTube-u da budemo ozbiljni?

LINK: https://www.youtube.com/user/jana602f

4. Andrea Stojanović, na YouTube-u Ann Drea, je Janina drugarica i snima video snimke posvećene najviše modi. Nikada nije postavila bilo kakav DIY post uz objašnjenje da ne zna ništa da pravi, ali ne mari.

LINK: https://www.youtube.com/channel/UCw1XDCHXmD1h8xGtHzty_IQ

5. Uvek zabavna, luda i interesantna je jutjuberka Eva Gutowski. Njen kanal nosi naziv Mylifeaseva i ja luđu devojku nisam videla. U svakom video snimku ima određenu dozu humora što je veliki plus.

LINK: https://www.youtube.com/user/mylifeaseva


PINTEREST

-U poslednje vreme ove slike su moji favriti sa Pinetresta. Većina njih je puna boja i ne dozvoljava da osetimo hladno vreme, dok neke ipak jasno ocrtavaju hladnoću. Slike nisam ređala po tome koja mi se najviše sviđa već nasumično. Ne bih mogla da izaberem da sam stavljala od broja 1.






-Dobro čitanje i video snimke potražite na linkovima koje sam vam dala.
-Pogledajte moj novi video, ukoliko niste, komentarišite, lajkujte i prijavite se na moj kanal.

Pišite predloge za sledeći post i video na YouTube-u!






5 коментара:

  1. Ovako,volela bih da snimis Morning routine video ili neki video vezan za ucenje! <3
    I da kako si dobila ovoliiko citalaca?

    ОдговориИзбриши
  2. Super si

    Pogledaj moj blog http://alexandraworld15.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Super si!!!!

    Pogledaj moj blog , pa ako je lep , uclani see !!!

    https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=4321848374865077649#overview/src=dashboard

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...