уторак, 25. новембар 2014.

Jesenja prehlada-mission completed

-Period dolaska zime i naglo menjanje vremena sa hladnog na još hladnije. Kod mene je prehlada pred kraj jeseni kao Nova godina. Navikla sam da ostajem kući po 2-3 dana pred kraj jeseni jer se uvek razbolim. nekada sam stalno išla kod doktora da bi mi prepisao 5 vrsta lekova, jedni za grlo, drugi za nos..... Može prehlada da se reši i bez toliko lekova, naravno, neki ipak mora da upadne, ali ne toliko puno.


-Oni najčešći simptomi, bar kod mene, su: kijavica, zapušen nos, bol u grlu, glavobolja i svrab očiju.  Prosto ti ne daju da dišeš normalno, ali se daju lako izlečiti.

-Prvo i ono najvažnije je da se utopliš, a najviše noge. Ja obično obujem tri para čarapa kako mi se noge ne bi smrzle. Koliko god u sobi bilo toplo, uvek će ti stopala biti hladna kao led. Ušuškaj se u ćebence i lezi na dva jastuka. Kažem dva zato što pri zapušenom nosu imaš osećaj da se gušiš i onda je bolje da ti glava bude višlje. Obavezno obuci neku rolku ili stavi neki topliji šal, utopli vrat.

-Najbolje je da nekoliko dana zapostaviš školu, kako bi ti bilo bolje. Ako ideš u školi samo ćeš se još više zamarati i preforsiraćeš svoj mozak. Prehladićešš se još više.

-Da bi ozdraviila bar 2 puta na dan pij čaj, bilo koji ukus, samo da je čaj. Nemoj baš ni da preteruješ, da ga piješ 5 puta na dan. Čaj ne možeš da piješ baš vreo, ali iskoristi i to dok se on malo hladi. Stavi usne i nos iznad šolje i inhaliraj se prirodno. Para će ti pročistiti upaljene sinuse.

-Karamel mleko je definitivno najbolji lek za grlo i kašalj. Sprema se veoma lako, ukoliko neko ne zna:
u lonče za kafu staviš 2 kašike šećera i čekaš da počne da menja boja. Kada je boja braonkasta, preliješ mlekom, lepo promešaš i sipeš u šolju.
Malo je gorkasto, ali u suštini ima lep ukus, slično karameli, zato se i zove karamel mleko. Takođe, ono se veoma dugo hladi i možeš takođe da se inhaliraš, ono više pomaže nego čaj. Ja ga upravo pijem.

-Pij puno vode, hidriraj se. Kada se prehladiš tvoje telo gubi puno tečnostii i moraš da se hidriraš. Tokom dana se istuširaj mlakom vodom, kao i iznutra moraš i spolja da se hidriraš. Takođe, kako bi se hidrirala, jedi tečnu hranu. Supice i čorbice su najbolje.

-Ukoliko puno kijaš neka papirne maramice uvek budu uz tebe, ja kijam na 10 minuta. 

-Prijavi se za GIVEAWAY OVDE
-Pogledajte ovonedeljni video OVDE

NAPIŠITE O ČEMU SLEDEĆE DA PIŠEM!

xoxo,



3 коментара:

  1. Cool ideja. Kod mene od novembra do marta krenu da cure sinusi, i ne idem u skolu po mesec dana. ☺

    ОдговориИзбриши
  2. Bas super post!Jako zanimljivo!Samo sto ja nikad nemam kijavicu i slično...Nego me stomak boli :O

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicno je ! Ja sam vec 15 dana prehladjena !!!

    Poseti moj blog http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0CEAQFjAD&url=http%3A%2F%2Fsvetjednedevojcice.blogspot.com%2F&ei=o1tzVKi9GJmm6waIngE&usg=AFQjCNGoMUKRM9Ctr2L1iG9fIJOQKtYUgA

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!