петак, 21. новембар 2014.

Jana Borojević-LittleDreamer

-U GIVEAWAY-u mi je pomogla jedna stvarno super devojka, Jana Borojević. U prošlom postu sam vam rekla nešto malo o njoj, a u ovom nešto malo više. Jana je 8. razred osnovne škole 'Đuro Strugar' u Beogradu. Voli da ručno izrađuje nakit od polimerne gline, koji prodaje na svojoj fejsbuk stranici 'Ručno rađeni nakit-LittleDreamer'. Jana je počela da pravi nakit pre godinu dana kada je videla kako na YouTube-u prave nakit od polimerne gline. Za Janu i njenu stranicu sam prvi put čula kada je časopis HEJ! objavio. Posetila sam njenu stranicu i svideli su mi se njeni komadi nakita. Kada sam je pitala da sarađujemo odmah je pristala i tako mi je pomogla u GIVEAWAY-u. Sada nameravam da naručim nešto od Janinih rukotvorina, a vi imate priliku da ih osvojite ukoliko se prijavite za GIVEAWAY. Ukoliko ne osvojite nije kraj sveta, uvek možete da naručite nešto na Janinoj stranici. Od raznih figurica, privezaka, do bedževa...

Neki od novih Janinih privezaka inspirisani zimom:



-Posetite Janinu stranicu, lajkujte i naručite nešto od prelepih komada nakita OVDE

NE ZABORAVITE DA SE PRIJAVITE ZA GIVEAWAY OVDE

PIŠITE PREDLOGE ŠTA SLEDEĆE DA SNIMAM I O ČEMU DA PIŠEM



2 коментара:

  1. Ona stvarno pravi super lancice a ja obozavam zanimljive oblike a Jana bas tako pravi i po jeftinoj ceni. Super post

    ОдговориИзбриши
  2. Super su joj lancici!
    Kako to pravis da ti pise "Mozete pogledati OVDE" i onda mi stvarno kada kliknemo na to mozemo videti nesto?

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...