среда, 26. новембар 2014.

Fall night routine

-Dugo je prošlo otkad sam objavila jutarnju rutinu za jesen, pa, mislim da bi trebalo da to upotpunim večernjom rutinom za jesen.
-Uveče, posle večere, sedim za kompjuterom. Zaluđenik sam za Pinterestom i uveče je neka posebna magija na Pinterestu, ne znam zašto. Uveče obožavam da pinujem slike, nekako su uveče slike najlepše.  Nešto tu ima, ali ja ne umem da opišem, kada uveče vidim neke predivne sllike....
-Pošto danju retko kad imam vremena, od škole i svih drugih obaveza, postove obično pišem uveče. Uveče mi i nadođe inspiracija sa Pinteresta.
-Kada brat preuzme kontrolu nad kompjuterom, idem u svoju sobu i zabeležim još jedan dan u moj dnevnik. Obožavam ovu svesku, obožavam London.
-Dok pišem obožavam da pijem mleko sa kakaom, pijem mleko svake večeri, ja sam mala beba, xexe.
-Onda obično uzmem knjigu i nastavim tamo gde sam stala, u poslednje vreme skoro uvek čitam neku knjigu. Trenutno čitam ''Krive su zvezde''-Džon Grin, verujem da je ova knjiga svima dobro poznata. Kada čitam, ma koliko mi bila topla soba, pokrijem se mojim mekanim belim ćebencetom sa roze srculencima i stavim svoju omiljenu kapicu.
-Kada se završim sa čitanjem, istuširam se. Za tuširanje trenutno koristim Dove Silk Glow gel za tuširanje.
-Kada se istuširam legnem u svoj krevet i veoma brzo zaspim.

Koja je vaša noćna rutina za jesen?

-Prijavite se za giveaway OVDE
-Pogledajte moj ovonedeljni video OVDE

Napišite o čemu biste sledeće voleli da pišem!

xoxo,

8 коментара:

  1. Da li imas brata ili sestru,da li su stariji ili mladji?

    ОдговориИзбриши
  2. Obozavam tvoj blog i jedva cekam sledeci post ili video,i proglasenje giveaway-a :D Mozda si me vec primetila jer komentarisem sve postove i videe xD <3 Ly, You're the best bloger :D

    ОдговориИзбриши
  3. imamo sličnu rutinu haha <3

    http://inlorysworld.blogspot.com/
    http://perfectionisboringblog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post,jedva čekam sledeći.:)♥

    http://trendeyfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!