среда, 05. новембар 2014.

BU recenzija- Hippy soul & Rock Mantie

-Nedavno je moja kolekcija BU dezodoransa i parfema povećana. Reč je o BU Hippy Soul parfemu i dezodoransu i BU Rock Mantie dezodoransu. Oba predivno mirišu. Svaki miris, pojedinačno, karakteriše moje osobine i navike.
- BU Hippy Solu je veoma lep, prvenstveno zato što njegov miris nije ni slatkast, a nije ni previše jak. U jednom trenutku osetiš se kao u zemlji slatkiša, a u drugom si već na planinarenju. Tera te da budeš optimistična na svakom koraku.
-Parfem je standardno upakovan, kao i svi parfemi BU-a. Prelepo dizajnirana konzerva i kada povučeš otvarač dobila si svoj miris. Dizajn koji je i na ambalaži parfema i dezadoransa je veoma raznobojan, zaljubljuješ se već kada ga ugledaš. Parfem se oseća i posle 4 sata. Malo, malo i smenjuje se miris mandarine, kao slatka strana, i miris narandže, kao sportska strana. Može se osetiti i breskva, a da ne pominjem šta sve još sadrži.
-Ambalaža dezadoransa, takođe, ima isti dezen kao i parfem. Kružići u kojima se smenjuju razne boje koje uopšte nisu u istim tonovima, po tome je i lepa ambalža, a tu  upadnu i oblici oko kruga. Dezadorans je veoma osvežavajuć i ukoliko želiš da se osećaš i nakon 4 sati, nabaci i dezadorans, mada, od  previše mirisa može da zaboli glava.
- BU Rock Mantie je neverovatan. Spoj rokerskog stila i nežnosti. Imam samo dezadorans, ali najverovatnije ću uskoro kupiti i parfem, možda probam i gel kupku. Najviše se oseća jabuka, pa onda se može osetiti malina. Ambalaža je metalik boje i kod natpisa je jedna ruža.

Koji je tvoja omiljena BU mirisna nota?

- Počela sam sa YouTube kanalom, za sve koji ne znaju, moj prvi video možete pogledati OVDE. Očekujem vaše komentare kod videa i šta biste želeli da snimim, kao i o čemu bi želeli da pišem na blogu! Sve kritike kod videa su dobrodošle, pokušaću da ispravim sve što ne valja. 

p.s.
Nemojte da zaboravite da lajkujete video i da se prijavite na moj kanal, ukoliko već niste.

8 коментара:

  1. Divan post,Tea *0* ❤ ❤ ❤

    ninasmagicalkingdom.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. http://sminka-makeup.blogspot.com/
    Super post :-D

    ОдговориИзбриши
  3. Kod videa mi se sve svidja samo jedanput kad si pustila pesmu naglo je stala mozda da probas sa postepenim utisavanjem

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako mislis na zadnju frizuru, namerno sam stavila tako, jer se u nastavku odmah nastavlja pesma, samo se nadovezuje. Probacu da u sledecem videu ne bude toga...

      Избриши
  4. Prijavi se na moj https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=4321848374865077649#overview/src=dashboard

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!