среда, 15. октобар 2014.

Teodorina kuhinja: Mini pancakes with banana

-Još jednom imaš priliku da vidiš, a možda i isprobaš, moje 'specijalitete'. Na meniju, danas, su palačinke sa bananom. Veoma su ukusne i nadam se da će ti se svideti.


Potrebno:
•1 banana
•2 jaja
•prašak za pecivo
•cimet
•malo više od pola šoljice brašna
•ulje po potrebi

-Izmeljaj bananu viljuškom, pa je stavi u posudu u koju ćeš pripremati. Dodaj jaja, prašak za pecivo, cimet i malo ulja. Dobro promešaj. Kada si sigurna da nema komadića banane, pripremi tiganj. Postupak pečenja je isti kao kod običnih palačinki, samo što smešu sipaš manje, Palačinkice treba da budu kao okvir šolje.

-Kada si ispekla sve, poređaj ih jedna na drugu i prelij ih sirupom.
Potrebno za sirup:
•voda
•šećer

-U lonče stavi šećer i prelij ga vodom. Prokuvaj lepo i prelij palačinkice. GOTOVO!

-Možeš da počneš da jedeš svoj specijalitet. Umesto sirupa možeš da koristiš i nešto drugo. Za doručak pred školu su odlične, a možeš da ih jedeš i kao poslasticu. Pazi da ti ne izgore, meni su malo izgorele.
-Ovakav recept, sličan, možeš da vidiš u videu Bethany Mote. Ja sam malo izmeniula sastojke, zato što mi nemamo sastojke kao oni. Nešto sad dodala, nešto izbacila.

-Ukoliko napraviš napiši u komentar kako ti se sviđa.

Nešto te zanima, imaš nešto o čemu bi želela da pišem? Napiši u komentar, možda baš sledeći post bude po tvojoj želji.

9 коментара:

  1. Što kopiraš Bethany? Taj recept je ona objavila u svom videu! To nije uopste kul!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Napisala sam gore da je ona sličan recept objavila u videu, ja sam dodala neke sastojke, a neke sam izbacila.

      Избриши
  2. Nisam probala,ali se čini lepo..:)
    Volela bih da napises nesto o tome kako spremiti neki čokoladni kolač...Slažem se sa onim anonimcem,nije lepo što kopiraš Beth,i ako su izmenila recept,ipak si od nje sve to gledala.Budi originalna i svoja!

    ОдговориИзбриши
  3. Supper
    Na mom blogu je giveaway http://ivasspecialseciton.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Super, probacu sto pre! http://milenafashion123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Mislim da si zaboravila da kažeš brašno da se stavi u onu smesu sa bananama

    ОдговориИзбриши
  6. Koja šoljica? Imaš 100 različitih mjera u čašama. I koliko cimeta? Recept je totalno ne propocionalan!

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!