четвртак, 23. октобар 2014.

Saveti za bolje blogovanje+more...

-Često posećujem razne blogove i moja reakcija na pojedine blogove je: ''OH MY GOD!!'', a to je, najčešće zato što je blog tek napravljen. Ovo nije slučaj samo do novonastalih blogova već i kod nekih blogova koji su stari više od godinu dana.

Opušteno na početku
-Ukoliko si tek počela blog nemoj da se previše unosiš, u stilu: ''Gde ste, nisam vas odavno videla?'', mislim, ovo skoro niko ni ne piše, ali može se naći. Na početku je najbolje napisati uvodni post, da se čitaoci malo bolje upoznaju sa tobom, a ne odmah neki prenapadan ili opširan post.

Brzo do boljeg posta
-Nikada nemoj da počinješ post sa: ''Hej, evo me opet'' ili slično. Najbolje je da post počneš temom, ali ne odmah: ''Prva frizura je...'', primer. U svoj post unesi malo živosti, a ne onim: ''Danas ću vam pisati...''. Neka bude lepo za čitati. Najbolje je da budeš svoja!

Greške u pravopisu i smisao reči
-Kod većine vas sam primetila ogromne greške u pravopisu. Najgore je što ih ima puno i u naslovu, što je ključ svega. Niko neće da pogleda post koji je imenovan pogrešnim redosledom slova. Kada je reč o smislu reči, uvek pročitaj post kada ga završiš, pre nego ga objaviš. Svaku rečenicu detaljno pročitaj najmanje 2 puta, uvek možeš da primetiš da si progutala neko slovo ili da shvatiš da rečenica uopšte nema smisla. Sve u svemu, za pravopis imate opciju 'Proveravanje pravopisa' , to je jedna od najboljih opcija za pravopis.

Tekst, a ne slike
-Post nikako ne sme da sadrži 2 rečenice i ostalo slike. Na mnogo blogova post ima jedva 3 rečenice i ostalo su slike, tipa: ''Sada ću vam pokazati moje omiljene slike sa Pinteresta''.  Treba da bude više teksta, slažem se za ono: ''Slika govori više od 1000 reči'', ali na internetu nije tako. U postu napiši sve što misliš vezano za tu temu.

Izgled bloga
-Izgled bloga je jedan veoma upečatljiv detalj kada čitalac otvori tvoj blog. Izgled bloga ne treba da bude napadan, treba da bude opušten i u tvom stilu. Font, pozadina i ostale sitnice za početak izaberi iz ponuđenih, najobičnijih.U kraćem vremenskom periodu  ćeš sama otkriti sajtove na kojima su pozadine koje ti se sviđaju. Za početak probaj Pinterest, We Heart It ili na Google-u.

Hejteri
-Pre ili kasnije, součićeš se sa hejterima, odreagovaćeš ishitreno i ispašćeš glupa, da kažemo. Najvažnije je da ostaneš smirena. Nemoj da brišeš komentar, svako ima pravo na svoje mišljenje. Ukoliko želiš odgovori na komentar, ali odgovori bez nastavka svađe, a možeš i da ne odgovoriš.

Kako do čitalaca
-Čitaoci neće doleteti sami od sebe, moraš i ti malo da se ubaciš u dovođenje čitalaca na blog. Zamoli HEJ! ili Bravo da te reklamiraju, možeš i sama da se reklamiraš na stranicama ili u grupama na Fejsbuku.

-Sada, pravac na blog i ispravi nepravilnosti u svom blogu i postovima, ili, ako nemaš blog, ne razmišljaj, napravi ga! Nadam se da sam ti pomogla u boljem blogovanju.

Koji je tvoj metod u borbi protiv hejtera?

Nešto te interesuje, imaš nešto o čemu bi želela da pišem? Napiši u komentar o čemu bi želela da pišem, možda baš tvoja želja bude tema u sledećem postu.




16 коментара:

  1. Savrseno,veoma korisno za nas blogere.Sto se tice hejtera jos nisam na njih naisla hehe i nadam se da ce tako i ostati.

    http://dnevnikjednetinejdzerkee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, a što se tiče hejtera, pre ili kasnije ćeš svakako morati da se součiš sa njima, ne možeš da prođeš bez njih. :)

      Избриши
  2. Jel su hejtereri oni koji pisu negativne komentare?????????
    Fenomenalan post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, oni koji pokušavaju da te obeshrabre u pisanju bloga ili u bilo čemu drugom što radiš.

      Избриши
  3. Pravim Q&A post na mom blogu (andjelinkutak.blogspot.com), pa bih te zamolila da mi postavis neka pitanja. <3
    Inace, suuuuuper post!!!

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post! Obožavam tvoj blog.:3 Btw. kad će novi post? :)

    Inače, poseti moj ako hoćeš; http://mylifeasmilaxoxo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, potrudiću se da ga objavim večeras ili sutra, ali imam previše obaveza, nadam se da mi nećete zameriti. :)

      Избриши
  5. Hvala puno na savjetu, no možeš malo detaljnije pojasniti kako sklopiri partnersvto sa Hej ili Bravo?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne sklapa se partnerstvo. Samo im pošalješ u poruci link bloga i zamoliš ih da ga objave na tvojoj stranici :)

      Избриши
  6. Pa, sa hejterima se 'druzim' vec nekoliko godina, i navikla sam na njih, oni su mi postali svakodnevnica, nista posebno. U pocetku, kada sam dobila prve negativne komentare, bila sam bas... Ne ljuta, vec, razocarana. Mislila sam da ja prosto nisam dovoljno dobra, odnosno, da ne pisem dovoljno dobro blog, i da su hejteri sa svojim komentarima iskreni, i da je moj blog stvarno tako ruzan kao sto su oni rekli. Tek kasnije, posle godinu-dve blogovanja sam shvatila da je problem u njima, ne u meni. Onda sam pocela da odgovaram na njihove prozivke, na svaku, cak i one od prvih postova (a tada sam imala oko 200-250 postova). Ali, nikada nisam dozvolila sebi da zapadnem u svadju sa njima, a ni da im napisem toliko ruzan komentar, kao oni meni. I sada odgovorim na svaki hejt komentar, kao i na one dobre, i svi ti ljudi me bukvalno ispunjuju i usrecuju. Svaki dan se osecam lepo, cak i kad vidim hejt komentar, jer ja na sve to gledam sa pozitivne strane. Fanovi mi pisu lepe komentare jer je moj blog stvarno dobar i vole ga, dok hejteri znaju koliko sam dobra pa me mrze da bih se slomila i da bih prestala da radim ono sto volim, a to je blogovanje. Tako treba gledati na ruzne stvari, a ne plakati zbog negativnih komentara, Boze! Hejterima treba odgovoriti mirno, stalozeno, a opet da ih spustite na zemlju. Poenta je naci nesto pozitivno u svemu, ne samo u hejterima na blogu, vec i u zivotu, u svakodnevnim ruznim sitnicama sa kojima se srecemo. Ako tako budete gledali na svet, zivot ce vam biti lepsi, verujte.
    Elena. <3

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...