среда, 22. октобар 2014.

Hydrate & Pink Punch recenzija

-Prvi Baby Lips sam kupila pre jedno mesec dana i prezadovoljna sam. Skoro sam kupila još jedan i opet sam prezadovoljna. Hyidrate i Pink Punch, moji omiljeni definitivno. Rešila sam da uradim svoju prvu recenziju!


-Hydrate Baby Lips sam kupila pre jedno mesec dana. Bezbojan je, odlučila sam se za bezbojan jer ne volim jače boje, a nisam znala koliko su jaki oni u boji. Koristim ga kao labelo. Mažem ga svakog dana da mi usta ne bi ispucala, a nekako i prija mojim usnama. Kada ga namažem, usne su mi tako meke kada se dodirnu, osećam se veoma prijatno. Miriše na limun i bosiljak i na usnama ostavlja samo blagi sjaj. Ambalaža je u plavoj boji, mojoj omiljenoj, sa slatkim ružičastim slovima.
-Pink Punch Baby Lips sam skoro kupila i stvarno je prelep. Pink Punch je u boji, pa mi je izgledalo kao najslabiji, već sam napomenula da ne volim jake boje, i morala sam da ga kupim. Na usnama ostavlja ružičasti preliv  i savršen je za školu. Miriše na marakuju, do skoro nisam ni znala kako izgleda marakuja, ali kad ovako lepo miriše sigurno je i lepog ukusa. Ambalaža je u ružičastoj boji sa žutim slovima. Moju sliku nisam mogla da stavim iz određenih razloga.


Koji je tvoj omiljeni Baby Lips?

-Uskoro kupujem još Baby Lips-ova pa sledi recenzija.

Nešto te interesuje, imaš nešto o čemu bi želela da pišem? Napiši u komentar o čemu bi želela da pišem, možda baš tvoja želja bude tema u sledećem postu.




7 коментара:

  1. Ja isto imam hydrate baby lips pored njega imam i baby lips peach kiss,mnogoo mi se svidja,mirise na breskvu,ostavlja blagi sjaj i moze da se nosi u skolu,ali ja sam osjetila blago razocarenje jer ne ostavlja puderastu boju na usnama,kad su me pitali jaa sam rekla njega jer sam zeljela tu puderastu boju,medjutim nema ni p od puderaste boje,ima shimer u sebi i ostavlja taj sjaj,odlican je sve i dalje ga koristim hehe.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno da nije hehe,ali sam citala neke recenzije i pisalo je ako zelimo puderastu boju ne moramo da stavljamo puder bla bla bla alli nema veze svidja mi se
      Pogledaj moj blog ako zelis pisala sam novi post.
      http://dnevnikjednetinejdzerkee.blogspot.com/2014/10/my-morning-routine-for-school-slicicee.html

      Избриши
  2. ja imam pink punch, preporučujem. No morate biti oprezni s tom bojom, ne stoji baš svakom!

    http://perfectionisboringblog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Ja imam svih šest, omiljeni su mi Pink Punch i Peach Kiss.
    Elena

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!