понедељак, 27. октобар 2014.

Hallowen party!

-Uskoro će 31. oktobar, što znači: uskoro će Noć veštica! Pitaš se kako da organizuješ žurku za Noć veštica? Bez problema, samo pročitaj ceo post i spremna si!

Korak 1.
-Kako ćeš početi žurku ako si tu samo ti? Napravi spisak onih koje želiš da pozoveš i pošalji im pozivnicu. Pozivnicu je najbolje da napraviš sama, postoji hiljadu načina da napraviš pozivnicu za party, ti smisli kako ti je najlakše. Može to da bude ručno pisano, preko editora, pa štampano, odluči se sama.

Moja preporuka
Korak 2.
-Jedan od najbitnijih stvari kod svake žurke je hrana! Hrana za Noć veštica treba da bude plašljiva i inspirisana motivima koji opisuju Noć veštica kao što su krvave oči, pauci, kosturske glave, kosturi ljudi, veštičija ruka... Neki od ovih su malo teške za napraviti, ali za sve postoji rešenje. Meni su ove mumijice dole najpraktičnije, najlakše za pravljenje i veoma slatke, iako bi trebalo da budu strašne. Umesto ovih rupica, ja bih stavila dve tačkice kečapa, kao oči. Ukoliko si voljna da napraviš, ovde može da upadne i neki punč.

Korak 3.
-Ne možeš pozvati prijatelje na žurku za Noć veštica u sobi roze boje sa leptirićima na zidu. Dekoracija je veoma bitna. Nijedna dekoracija za Noć veštica ne može da prođe bez strašnih bundeva. Postoji puno načina da tvoj zid bude oblepljen paucima, kao onaj dole. veoma je jednostavno, treba ti samo crna traka i balon. 

-Ideje sa čašicama su mi preslatke. Nije teško, a izgleda veoma moćno kada se upale svećice. Jedino što me ovde kopka su plastične čaše u blizini vatre, topljenje je vrlo moguće.

Korak 4.
-Kako bi tokom zabave imala neki raspored na jednom papiru napiši raspored aktivnosti, ne valja ni da budeš previše organizovana, ali ne može svako da radi nešto drugačije. U 'program' možeš ubaciti i neku igru. Ja ti preporučujem ''Mystery box''. Igra se igra tako što ćeš na jednoj strani velike kutije izrezati šest kruga i u svakom će biti nešto strašno. Igrač zavuče ruku i izvuče predmet. Ukoliko možeš, napravi pregradice i u neku ubaci pauka ili gumenu zmiju.

Korak 5.
-Napravi listu filmova koje ćete gledati, a možeš da izabereš i samo jedan film. Najbolji filmovi, po meni:
Pirates of the Caribbean
○The Craft
○Carrie

Korak 6.
-Kako ćeš dočekati goste u običnom odelu, tu je kostim! Smisli sama neki kul kostim ili pronađi ideje na internetu. Može biti strašno, kreativno, detinjasto... Sama biraš, ono što ti najviše voliš. Možeš da se obmotaš zavojem i napraviš na mumiju, ili, da obučeš majicu, suknjicu, staviš uši, rep i našminkaš se kao Minnie Mouse.


Je li pravljenje žurke za Noć veštica kod tebe tradicija?

-Danas sam ušla na blog i videla da imam 24 čitaoca, a juče sam imala 21, hvala vam!

Nešto te interesuje, imaš nešto o čemu bi želela da pišem? Napiši u komentar o čemu bi želela da pišem, možda baš tvoja želja bude tema sledećeg posta.


15 коментара:

  1. Post ti je odličan, kao i uvek. Moje je ime na pozivnici, vidim :3
    Samo, imam jednu malu zamerku. Pošto bi sve trebalo da bude strašno, i filmovi bi trebali biti. The Pirates of Caribbean se definitivno ne uklapa. Moja preporuka je Sweeney Todd, to je jedan od mojih omiljenih filmova. Mjuzikl je i jeziv je. Pogledaj ga :3 :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Što se tiče Pirata sa Kariba imam objašnjenje za to: Stavila sam ga uz ona 2 filma jer mislim da bi malo trebalo nešto da iskače, ne može sve da bude savršeno. Nemora baš sveee da bude strašno, sama biraš kako ti odgovara, ali poštujem i tvoje mišljenje. Pogledaću film, baš me interesuje, sigurno je mnogo dobar, čim je jedan od tvojih omiljenih. :)

      Избриши
  2. Cool post!Case su bas cool,i mumije:)
    Na kom programu si pravila slike?
    Ako zelis,uclani se na moj blog:
    girlsblog1112.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Iskreno da ti kažem razmisli malo ti si predpostavljam pravoslavka mada i ako si neke druge vjere nema veze svjedno je. Noć vještica je paganski praznik i proslavlja vještice i sve mračno. Idi u crkvu i pitaj sveštenika o Noći vjetica....

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U pravu si, ali u Srbiji i drugim državama to više niko ne gleda. Pravi se maskenbali povodom Noći veštica, pa sam samo dala malu pomoć oko pravljenja žurke, ima mnogih, koje ja znam, da prave žurku za Noć veštica. Znam i neke koji idu od vrata do vrata i skupljaju slatkiše.

      Избриши
  4. Sviđaa mi se sve na postu! Imašš novog pratitelja! <3
    Molim te posjeti moj: http://perfectionisboringblog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala ti puno na ovom savetu sigurno cu to sutra uraditi... sjajna sii
    http://worldarounyo.blogspot.com/
    pogledaj molim te vazno mi je tvoje misljenjee..♥♥ svidja mi se tvoj blog pa poseti moj i uclanisi..unapred ti hvala..♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, što se tiče bloga, reći ću ti samo da menjaš nešto na blogu kada ti misliš da treba i ne kopiraj nikoga, budi svoja!

      Избриши
  6. Blog ti je baš zanimljiv. Ako voliš da čitaš zaprati i moj blog - http://jovanakutak8.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post i blog :D

    Ako zelis zaprati i moj blog http://katymycorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Super ti je blog. Prvi put ulazim i jako mi se svidja. plz pisi nesto o odeci i kombinacijama za skolu

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!