понедељак, 20. октобар 2014.

Fall morning routine for school 2014




-Ranoranilac sam bila do skoro, i sada sam, ali sada ide ona priča:''Još 5 minuta.'' Obično se budim oko 20 do 7, iako škola počinje tek u osam. Pokušavam da spavam još malo duže, ali me melodija na telefonu toliko rasani, da počinjem da je mrzim, a to mi je omiljena pesma. Omiljene pesme postavljam da mi zvone ujutru, a kada počnu da zvone postanu mi noćna mora, ali ih po ceo dan slušam.

-Kada ustanem, namestim svoj krevet i pravac u kupatilo. Sada sledi ono najnormalnije: pranje zuba i umivanje. Kada to završim, namažem svoju Nivea kremu na lice i ruke i stavim omiljeni Baby Lips Hydrate. Ponekad u obzir dođe malo maskare ili pudera, čisto kada imam malo više vremena.

-Sledeći zadatak mi je da rasturim ceo ormar u potrazi za nečim prikladnim da obučem. Jutros je to bila bela bluzica sa velikom mašnom crno-bele boje i farmerke, koje ne vidite. Svakog jutra nameštam i frizuru, nekada to bude samo puštena kosa. Jutros sam isplela kiku na stranu.

-Potom dolazi pakovanje knjiga u ranac. Ne pakujem knjige uveče kao mnogi. Navikla sam da ih pakujem ujutru, uveče sam umorna, a ujutru svakako moram da proverim ranac, tako da, isto mi se hvata.
-Zatim doručkujem. jutros sam doručkovala špagete, ali ne mogu da stavim sliku. Sastav moje jutarnje rutine je paljenje kompjutera i proveravanje Bloggera i Fejbuka. Zavisnik sam, ne baš toliko, ali moram da uđem.


-I poslednje. Obujem se, uzmem ranac i idem do drugarice. Nemam do nje minut, pokupim je i idemo u školuuuu.


-Jesi li i ti ranoranilac i zavisnik od interneta?

Nešto te interesuje, imaš nešto o čemu bi volela da pišem? Napiši u komentar o čemu bi volela da pišem, možda baš tvoja želja bude tema u sledećem postu.

12 коментара:

  1. Super post! I da, i ja sam velikiii ranoranilac! ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Ja nisam bila zavisnik od interneta do pre dva meseca. Postala sam zavisnik zbog mog bloga, a citam i ostale. Svaki dan proveravam da li imam neki komentar na blogu i citam postove sa tudjih blogova, cak i po nekoliko puta dnevno. Inace, nisam ranoranilac.
    Odlican post!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. pa i ja sam postala zbog bloga, više posećujem Blogger nego Fejsbuk i neke druge društvene mreže.

      Избриши
  3. Ima takmicenje na mom blogu i traje do ponoci. Ako zelis pogledaj i prijavi se.
    andjelinkutak2000.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Mogla bi u sljedecem postu da pises o blogu.Sve o njemu,kako stici pisati redovno gdje mozemo pronaci slike za pozadinu bloga,kako dobti sto vise citalaca,sve sto bi novim blogerkama pomoglo

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post ❤ ❤ ❤ ❤

    http://ninasmagicalkingdom.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. ODUSEVLJENA sam novim izgledom bloga!!!!! <3 Mnogo mi se svidja!

    ОдговориИзбриши
  7. Kako si napravila pozadinu?

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!