субота, 11. октобар 2014.

DIY triangular necklace


-Posle dužeg vremena još jedan DIY post. Dan mi je zauzelo pravljenje i fotkanje ogrlice za blog, ispalo je super. 


Potrebno ti je:
•papir ( kolaž ili običan)
•konac
•makaze
•lenjir
•olovka

-Na papiru (kakav imaš, ja sam koristila kolaž papir u teget boji) nacrtaj romb sa unutrašnje strane kolaž papira. Smisli svoje mere ili koristi moje, svaka stranica je 3,5 cm, ali ukoliko smišljaš svoje mere neka budu razumne. Napravi 6 takvih. Uzmi konac i izmeri otprilike koliko ti treba za oko vrata, gledaj da posle možeš da je skineš. Uzmi jedan ''romb'' i po sredini stavi i zalepi, Kada se preklopi treba da ispadne trouglić, kao na slici. Uradi isto i sa ostalima i GOTOVO! 
-Umesto papira možeš da koristiš tkaninu, ali sa tkaninom je malo teže. Takođe, umesto konca možeš da koristiš lanac, ukoliko ga imaš. 
-Ogrlica ispadne super i najviše ide na košuljice ili neke druge kombinacije i komade odeće.

Ukoliko pokušaš da napraviš ovu ovu ogrlicu, ili bilo koji drugi DIY rad,  volela bih da vidim kako ti je ispalo, pošalji sliku na imejl onajesve@gmail.com.

Nešto te interesuje, imaš nešto o čemu bi želela da pišem? Napiši u komentar, možda baš sledeći post bude po tvojoj želji.


2 коментара:

  1. Teodora, tvoj blog je super a i super ti je post! Puno srece u daljem radu! ♥
    Ako zelis, uclani se u moj blog ako ga redovno pratis i ako ti se svidja!
    izmoguglabyteodora.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Posetila sam tvoj blog i ranije, ali vidim da nije aktivan pa nisam toliko baš ni želela da se učlanim, ali posetiću ga sada i predlažem ti da malo češće pišeš postove. :)

      Избриши

A evo šta vi mislite...