петак, 17. октобар 2014.

DIY: Cute jewelry holder



-Danas sam se bavila još jednim DIY projektom, veoma sam zadovoljna kako je ispalo. Pravila sam držač za nakit, ali sam u naslovu dodala i da je sladak zato što je sladak, zar nije?


Biće ti potrebno:
•papirnata čaša (ukrasna ili jednobojna)
•olovka ili bušač  za papir
•2 mašnice
•satenska traka



-Uzmi olovku ili bušač za papir (ja sam bušila olovkom) i izbuši 2 rupice, kao na slici, sa obe strane čaše. Neka rupica ne bude veća od nekog čvorića, videćeš zašto.


-Uzmi satensku tračicu i jedan kraj provučeš kroz jednu rupicu, a drugi kraj kroz drugu rupicu (vidi sliku).


-Uzmi jedan provučeni kraj i zaveži mali čvorić koji ne može da prođe kroz rupicu. Isto uradi i sa drugim krajem. Kada podigneš treba da ispadne kao mala korpica.


-Uzmi jednu mašnicu i odmah je zalepi iznad rupice kroz koju prolazi satenska traka, kao na slici. Zatim, to isto, uradi sa drugom mašnicom. Sačekaj da se lepak osuši i....


-Gotovo! Sada možeš sav svoj nakit da staviš u ovaj preslatki držač za nakit.  Ukoliko pokušaš da napraviš pošalji mi sliku na mejl onajesve@gmail.com, želela bih da vidim kako ti je ispalo. 

Nešto te interesuje, imaš nešto o čemu bi želela da pišem? Napiši u komentar o čemu bi želela da pišem, možda baš tvoja želja bude tema u sledećem postu.


3 коментара:

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!