субота, 18. октобар 2014.

BU- the best company ever



-Jedan od najboljih brendova koji proizvodi parfeme i dezadoranse je definitivno ''BU'' . Imaju prelepe mirise, a takođe proizvode i gel kupke za telo. Na fejsbuk stranici (OVDE) imaju razne nagradne igre. Trenutno nema nagradnih igara, jedna se završila i sledi proglašavanje pobednika. Kako je Sara Jo deo ''BU'' brenda, još veći razlog da ih obožavam, organizuju razna druženja i takmičenja sa Sarom. Sledeći u planu im je Wild karaoke, više informacija možeš da saznaš na njihovoj stranici. ''BU'' prenosi jednu veoma važnu poruku svim devojkama: Budi svoja.



-Kako ne volim jake mirise Candy Love je moj omiljeni  parfem. Da kažemo da miriše ''slatko'', ustvari, miriše na slatkiše i na kolače. Sam naziv kaže: Candy Love. Savršen je za neki izlet. Ambalaža je veoma slatka. Parfem sam potrošila, sada koristim dezadorans koji je ,takođe, veoma lep.


-Fancy Cinderella je malo jači od Candy Love-a, ali je takođe veoma lep. Ambalaža na jedan veoma lep način opisuje Pepeljuginu priču. Savršen je za večernje izlazke ili za neke svečanije događaje. Gel za tuširanje je veoma sličnog mirisa kao i dezadorans i veoma opušta.

-Rekla sam da ne volim baš jake mirise, ali jedini koji dolazi u obzir je BU Wild. Miris je veoma jak. Ima preslatku žutu ambalažu sa slovima, bez obzira što je jak.Super je dok se baviš nekim sportom. 

-Koji je tvoj omiljeni BU parfem? 

Nešto te interesuje, imaš nešto o čemu bi volela da pišem? Napiši u komentar o čemu bi želela da pišem, možda baš tvoja želja bude tema u sledećem postu.





8 коментара:

  1. moj omiljeni je B.U. Fancy Cinderella. Nisam ga jos rpobala ali mi ga je simpatija poklonila za rodjendan, i zao mi je da ga otvorim (pakovanje shower gela i dezodoransa).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Fancy Cinderella je veoma lep, već sam napisala. Mislim da bi trebalo da ga otvoriš, bez obzira što je poklon od simpatije, ako zna kako miriše, sigurno će mu biti drago što si stavila dezadorans koji ti je on poklonio.

      Избриши
  2. Super post! Ja imam BY Wild i mogu da potvrdim da je prelep! Meni iskreno nema neki jak miris, ali svako ima drugaciji odabir mirisa i ja to postujem! ♥ Da li si ti sklopila saradnju sa BY?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. BU Wild je lep, ali po meni je nekako malo jači. Još uvek nisam.

      Избриши
  3. Ima takmicenje na mom blogu andjelinkutak2000.blogspot.com. Ako te zanima pogledaj. Mnogo bi mi znacilo! <3 Traje do 20.10.

    ОдговориИзбриши
  4. Tea treba mi tvoja pomoc. Moja drugarica takodje jako voli B.U. i zelim da joj kupim za rodjendan. Sta se dobije u ovakvoj konzervi http://s1emagst.akamaized.net/products/498/497948/images/res_ac27f906003ef6e863235c42fdad71da.jpg ? Molim te odgovori sto pre i pliz nemoj da ignorises... ❤

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!