уторак, 02. септембар 2014.

♡Teodorina kuhinja:Milkšejk od malina ♡

-Malopre sam ''brčkala'' po internetu u potrazi za...ni ja ne znam za čim..... Naletela sam na recept za pravljenje šejka od malina i naravno,ja odmah da isprobam i da ga podelim sa vama.

Potrebno(dve mere):
1 banana
2 kašike šećera
200 g malina(zaleđene)
malo više od pola čase jogurta

Sve to pomešaš sledećim redom: maline(ako nemaš zaleđene,može obične i led),jogurt,šećer,banana. Pomešaj u blenderu,a ukoliko nemaš blender može i običan mikser,ja sam mikserom i jednako dobro pravi, i sipeš u čašu.
Veoma je jednostavno i ukusno.

-Možeš da kombinujete i ostalo voće:samo banane,kupine,jagodu....
-Ja sam ga napravila za manje od 5 minuta.
-Možeš da ga popiješ ujutru pre škole ili ako ti je vrućina savršeno osvežava
-Slike su moje.
-Meni samo preostaje da popijem ovaj predivan šejk i da uživam.
PRIJATNO!


1 коментар:

  1. Smoothie? Kuuul! Lepse je kada secer zamenis medom. :)
    Elena. <3

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...