недеља, 07. септембар 2014.

♡Na kafi kod Teodore ♡- prva školska nedelja,Harry Potter,promena....



Prva školska nedelja


-Gotova i prva školska nedelja. Bilo je malo smoreno,ali sada kada krenu testovi neće biti svejedno. Ja se toliko i ne brinem,ipak,šteberi samo štrebaju! To je bilo na moj račun. Još odavno sam se opremila knjigama i sveskama,obožavam ih! Još ove nedelje ćemo se ''igrati'',ali onda moramo da se uozbiljimo. Ja ću malo manje da pišem,zbog škole,naravno!



Harry Potter

-Ne mogu da prestanem da gledam ovaj film. Omiljeni. Toliko je pun avanture i nestvarnih događaja,to mi je i omiljeno. Kada ga gledam prosto se uživim u Hermionin lik,ona mi je omiljena naravno! Najlepši par su,po meni, Hermiona i Ron,tako su slatki^^. Odgledala sam skoro sve delove,ostao je još samo sedmi.



Promena izgleda bloga

-Promenila sam izgled bloga,opet!Prethodni izgled bloga je bio,nekako,školski,a mislim da je škola već odmakla. Nije baš,ali eto, KAKO VAM SE SVIĐA NOVI IZGLED BLOGA?



PINTEREST

-Zalepila sam se za Pinterest. Samo pinujem,pinujem.... Kartica sa Pinterestom mi je otvorena celi dan,a ja da iskoristim,da ne stoji džabe!  Ovo mi je omiljena sličica. Mnogo je slatka.





-To bi bilo to do sledećeg posta!


4 коментара:

  1. I ja oboooozavam Harry Pottera! Znam sve knjige i filmove napamet! Ako ti se svidjaju filmovi, ja ti predlazem da procitas knjige! Ima 7 knjiga, i one su mnogo detaljnije od filmova, ali su zato uz uzbudljivije! A sto se skole tice ufffff. ...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da,znam da su knjige mnogo dobre. Pročitala sam samo jedan deo,ali čim stignem pročitaću sve delove. :)

      Избриши
  2. OMG, HARI JE OPSESIJA!!
    Btw, koji ti je username na pinterestu? :)
    Moj je @masasheeran pa follow me ako oces ;)

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!